"אני מתחברת לאמירה שצריכים להיערך ולעשות משהו", כך אמרה הבוקר (שישי) פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים תל השומר, בראיון ששודר בתוכנית "העולם הבוקר" בערוץ 13. היא הוסיפה: "ברור שאני מקווה שלא נגיע לסגר, אף אחד לא רוצה לשמוע את זה. מספר המאומתים ממשיך לעלות, לצד החולים הקשים - אם כי הנתונים הזה עולה בצורה איטית יחסית". 

היא נשאלה מה צריך לעשות כעת, והדגישה כי בראש ובראשונה חובה להתחסן. "עדיין ישנם המון ישראלים שאינם מחוסנים - בני נוער ומבוגרים - וכואב הלב לראות מצב בו בן 48 נפטר לאחר שלא התחסן, ורופאה מאושפזת במצב קשה ביותר כי לא התחסנה", הדגישה, "צריכים לעשות הרבה יותר בדיקות בכניסה למקמות, חושבת שצריך להכניס את הבדיקות המהירות לשימוש הרבה יותר תכוף".

הרופאה הבכירה ציינה בהמשך הראיון כי נלמדו דברים רבים במהלך השנה וחצי האחרונות. "בין היתר יש חיסון, שבאמת בזכותו אנחנו לא רואים עכשיו מאות נפטרים, אלא שניים, אבל המספר עלול לעלות ולכן צריכים להיערך למצב הזה", הוסיפה, "סופסוף הגענו למצב שנוכל לחסן אנשים הסובלים מדיכוי של מערכת החיסון במנה שלישית, מקווה שזה ייכנס לתוקף כבר בשבוע הבא אני אומרת את זה באופן אישי כבר חודשיים. קרוב לוודא שעוד חודשיים בערך כבר נוכל לחסן את כולם במנה השלישית".

בהמשך הראיון היא התייחסה למספרי החולים הקשים, וציינה כי מרביתם - התחסנו מזמן יחסית, בתחילת השנה. "רואים ירידה של רמת הנוגדים, אבל אני פחות מודאגת מזה", סיכמה, "חושבת שהנתונים הללו מכשירים את העובדה שצריך עוד חיסון".