שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון קראה הערב (רביעי) לכל התלמידים להתחסן, אך הבהירה כי הכנסת מתחמי חיסונים לבתי הספר היא "פשע". את הדברים אמרה בראיון שערכה בחדשות 12.

"מעמידים את הילדים בסיטואציה בלתי אפשרית", הוסיפה. "עם כל הרצון לנצוח את המגיפה ועם כך שהחיסון יעיל ואפקטיבי, אנחנו צרכים לראות איך עושים את זה בצורה נכונה".

"אנו צרכים שמערכת החינוך תחנך ומערכת הבריאות תדאג לבריאות. יש לתלמידים הזדמנות להתחסן בחופש. תנו לי לעשות את התפקיד שלי, שהוא לדאוג לחינוך", הגנה על עצמה השרה.

שאשא-ביטון הגיבה לדיווחים לפיהם שוחחה בצורה מתוחה עם רה"מ נפתלי בנט: "לא היה מה שהוצג כאן, הגענו לשיא חדש, מתמללים תמלול שלא היה. אין לי מושג על איזה שיחה מדברים כאן, אני לא מכירה דיונים בהם נאמרו הדברים. הציבור צריך להיות מודאג ממה שקורה כאן", אמרה.

"אין לי חצי טענה לגבי משרד הבריאות", הוסיפה כשהתייחסה לדיווח לפיו ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, כונתה "מטורללת": "אני חלוקה על הדרך שלה, אך זה לא הסגנון ולא הדרך שלי. יש פה דברים מופרכים ואין קשר בין מה שהתקיים לבין מה שפורסם".

לבסוף, כשנשאלה האם היא מכחישת קורונה, השיבה בשלילה והאשימה את האופוזיציה בתדרוכים הללו נגדה: "אני לא שומעת את זה מחבריי. גם כשהגעתי לדיון בנושא החינוך הגעתי עם חבריי השרים".