יו"ר ארגון רופאי המדינה וראש היחידה לנוירוכירורגיה ילדים במרכז הרפואי שיבא, ד"ר זאב פלדמן, שוחח היום (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM וקרא לראש הממשלה נפתלי בנט ויתר מקבלי ההחלטות, להורות על חיסון כל צוותי הרפואה במנה השלישית של חיסון הקורונה: "הצוותים היו ראשונים להתחסן בסבב הקודם, החיסוניות יורדת ולכן הקריאה שלי היא לגורמים מקצועיים במשרד הבריאות לחסן את הצוותים שנמצאים בקו החזית".

ד"ר פלדמן סיפר כי ישנם 847 עובדי מערכת הבריאות שמושבתים כעת מעבודה בגלל תחלואה וחשיפה לנגיף, ואמר כי "מדברים על תגבור מערכת הבריאות. בואו נשתמש בצוותים שיש לנו ונגרום לזה שכולם יהיו כשירים. הצוותים מרגישים חשופים, אנחנו מדברים על הוספת תקנים אבל קודם צריך להגן על הקיים". 

עוד הוא טען כי ממה שהוא שומע מאנשי משרד הבריאות, "בצוות ועדת החיסונים הלאומית קיים ויכוח, האם לחסן קודם את בני ה-40 ומעלה או אם את הצוותים הרפואיים. אני מקווה שההחלטה תיפול במקום הנכון".

לסיום, יו"ר ארגון רופאי המדינה התייחס לצעדים שנעשו לאורך תקופת הקורונה בנמל התעופה בן גוריון: "בחודש וחצי נעשה הרבה מאוד בנושא נתב"ג, שלא נעשה קודם. נאמרו והוצעו הרבה צעדים. הבעיה שהרבה מזה הם מילים, כי אם מטילים מגבלות ולא אוכפים אותן אלו מילים שכתובות על הקרח. בואו נמצה את מה שעשינו עד הסוף לפני שממשיכים האלה. מערכת הבריאות איתנה, נכווינו כולנו מהסגרים ומקרם החיים הכלכלי והרגשי נפגע, כולנו חווינו זאת. אנו צריכים לעשות את המקסימום להימנע מסגרים".