יו"ר ארגון המורים רן ארז שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והביע את דעתו על מורים שנמנעים מלהתחסן: "אנחנו מבקשים, דורשים ומתחננים בפני המורים שילכו ויתחסנו".

"מורים שיסרבו לעשות זאת, צריכים ללכת ולהיבדק. אם יש להם בעיה רפואית להתחסן, לא ייקחו להם כסף על הבדיקות. אנחנו נמצאים במדינה דמוקרטית, אי אפשר לחייב אדם להכניס חומרים לגופו", הוסיף.

בהמשך דבריו, התייחס לכך שפחות מ-48 שעות נותרו עד לפתיחת שנת הלימודים, אך עדיין לא ברור מהו מתווה החזרה למערכת החינוך, שטרם אושר בצמרת הממשלתית. "אנו נמצאים במלחמה על חיים, וחייבים לעשות כל מאמץ על מנת לנצח אותה. במאמץ זה לא רק המורים, ההורים והתלמידים, אלא גם הממשלה, עד עכשיו היא לא מקבלת החלטות", אמר.

"מבקשים ממני לקבל החלטות במקומה. אני מוכן להיפגש עם כל מי שרוצה מהממשלה. אין שום סיבה שתלמיד מגיל 13 ומעלה לא יתחסן", הוסיף.

על חיסון תלמידים אמר ארז: "שוקלים להוציא הודעה רשמית שלא יכניסו תלמידים לא מחוסנים ללא בדיקה שלילית - יש לנו חובה מוסרית וחוקית שתלמידים לא יידבקו על ידי תלמידים אחרים. זה יחול גם על המורים, לא רואה הבדל". 

בסיום דבריו, הדגיש יו"ר ארגון המורים: "שוחחתי עם מנכ"ל משרד החינוך, הסברתי לו את עמדתנו, הוא הבין את ההיגיון בדבריי אך אני מתאר לעצמי שגם הוא לא מקבל את ההחלטות. נקבל החלטות בהתאם למה שיהיו תקנות הממשלה. צריך לפתוח את שנת הלימודים ב־1 בספטמבר ללא כל ספק". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm