קבינט הקורונה התכנס הערב (שני) כדי לאשר את הרחבת מתווה "התו הירוק" כך שיחול גם על עובדי מערכת הבריאות, מערכת החינוך, עובדי מוסדות רווחה והמגזר הציבורי, עודכן מתווה לקיום אירועי הסליחות בכותל המערבי, והמתווה לפתיחת שנת הלימודים.

במהלך הישיבה, קבינט הקורונה אישר פה אחד את הרחבת התו הירוק לעובדי הוראה והמגזר הציבורי הנחשפים לקהל. באשר למתווה הכותל, הוגבל מספר המתפללים ל-8,000, שיחולקו ל-18 קפסולות ברחבה, תוך הקפדה על עטיית מסכות.

במהלך הישיבה, השר לביטחון פנים עמר בר לב הזהיר מפני הנסיעה המסורתית לעיירה אומן שבאוקראינה, שם קבור רבי נחמן מברסלב. לטענתו מדובר ב"מגה אירוע. נראה לי מוזר שאנחנו מתעלמים מפצצה מתקתקת. 100 אלף בני אדם שם בצפיפות, עולים על מטוס לישראל, חוזרים לבתיהם ואז לבתי הכנסת. קחו בחשבון שכבר עכשיו יש שם 15 אלף איש".

השר התעקש כי המשטרה, עליה הוא אמון, עושה את המקסימום "אך אם יש מי שחושב שאם התרחישים הפסימיים יתממשו, ואנשים יחזרו חולים מאומן, הפתרון עדיין יהיה אכיפה, הוא משלה את עצמו".

גם שר הבריאות ניצן הורוביץ טען כי צריך להגביל התקהלויות המוניות, לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד יומיים. לדבריו, הפעולות לא מתבצעות לאור חוסר הרצון של משרד האוצר לפצות את מי שייפגע מההנחיות. 

בנוסף, השרים זאב אלקין ואיילת שקד הצביעו נגד מגבלות על תפילות בכותל, בגלל שההחלטה הפרידה בין מעמד הכותל למעמד הר הבית. על פי אלקין, "שני המקומות הוחרגו בסבבים קודמים וזכו לטיפול מיוחד. אין הגיון ליישם הגבלות קורונה בכותל ולא להתייחס במקביל למה שקורה בהר הבית".

כמו כן, ביוזמת שרת הקליטה תמנו שטה, הילדים העולים (עד שלוש שנים בארץ), שלא יודעים את השפה העברית על בוריה ומתקשים בלמידה מרחוק, יוחרגו בשעת הצורך כמו ילדי החינוך המיוחד ויוכלו להגיע וללמוד פיזית בכיתות קטנות. מדובר על למעלה מעשרת אלפים ילדים. גדעון סער הציע לשקול ריכוך התנאי (שיעור המחוסנים) לגבי חטיבות הביינים, שם אחוז המתחסנים עדיין נמוך לעומת חטיבות עליונות. 
לבסוף הוצע ריכוך אחר: שייחשב רק חיסון ראשון עד הראשון באוקטובר.

משרד הבריאות עדכן מוקדם יותר את נתוני התחלואה בקורונה בישראל, מהם עלה כי מספר הנפטרים בישראל כתוצאה מהנגיף חצה את רף ה-7,000 ועומד כעת על 7,030 נפטרים. עוד עלה מהנתונים, כי 736 חולים במצב קשה, בהם 163 מונשמים.

בנוסף נמסר, כי 6,621 מקרי קורונה מאומתים חדשים אובחנו אתמול וכי שיעור התוצאות החיוביות עלה ל-7.80% מכלל הבדיקות. זאת, על רקע פתיחתה ביום רביעי של מערכת החינוך.