ראש הממשלה, נפתלי בנט, הנחה הבוקר (רביעי) להתמקד בהגברת מבצעי ההתחסנות בציבור הערבי, היות ואחוזי ההתחסנות בישובים הערביים ובמזרח ירושלים נמוכים במיוחד. זאת בעקבות כך ש-40 היישובים האדומים ביותר בישראל הם מהמגזר הערבי, כך עולה מנתוני משרד הבריאות. 

את הדברים אמר בנט במהלך שיחה עם מנכ"לי קופות החולים מכבי, כללית, לאומית ומאוחדת. בשיחה השתתפו גם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא, ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין. במהלך השיחה, שמע בנט ממנכ"לי קופות החולים על תמונת המצב במאמץ החיסונים הארצי, נוכח הצפי לעליה בהיקף החיסונים בימים הקרובים. 

בנוסף, הדגיש ראש הממשלה כי מדיניות הממשלה היא לשמור על המדינה פתוחה ועל הכלכלה מתפקדת ככל האפשר. המפתח הוא העלאת שיעור ההתחסנות בכל חלקי החברה, לצד שימוש בבדיקות המוניות, ואכיפה בלתי מתפשרת של התו הירוק.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר את נתוני התחלואה המעודכנים לפיהם 5,159 מאומתים לנגיף הקורונה אובחנו אתמול, זאת מתוך 75,127 בדיקות שנערכו. מספר החולים הקשים עומד על 659, מתוכם 216 מונשמים. 

לצד זאת, 3,256,978 ישראלים התחסנו במנת החיסון השלישית, בעוד 5,622,283 התחסנו במנה השנייה. מספר הנפטרים מפרוץ המגפה עומד על 7,692.