יו"ר איגוד רופאי המדינה ד"ר זאב פלדמן שוחח היום (רביעי) עם גדי נס על החלטת ה-FDA מהלילה, לאשר את חיסון ילדים בני 11-5 נגד קורונה. בראשית השיחה ברדיו צפון, נס שאל: "ההורים יכולים להיות רגועים? הם מוטרדים ולא בטוח שיסכימו לחסן את ילדיהם". ד"ר פלדמן השיב: "אתה צודק כל הורה צריך לשקול ולהחליט".

המומחה הדגיש ב-104.5FM כי "הסיכונים של קבלת החיסון נמוכים מהסיכונים של המחלה, גם אם היא קלה. סוגיית הבטיחות חשובה מאוד פה, ולכן הוחלט לאשר את החיסון". ד"ר פלדמן ציין עוד כי "החיסונים תרמו עד כה על ההשתלטות על התפרצות הקורונה. 56 אחוזים מהחולים כיום הם בני נוער וילדים, ומהסיבות הללו יש מקום לחסן את הילדים". 

"אנחנו לא הולכים בעיניים עצומות אחרי החלטות ה-FDA", הוסיף בהמשך דבריו, "אנחנו בוחנים את הנתונים שלנו, והמומחים הישראלים יגידו את דבריהם בנושא". 

נס ציין כי "החשש הגדול שלנו מהילדים הוא עצם העובדה שאנחנו נכנסים לחורף". יו"ר איגוד רופאי המדינה הגיב: "דיברנו על ההשפעות הגופניות, ויש משפחות שנכנסו פעמים רבות לבידוד. יש ילדים שסובלים גם מהאספקטים הרגשיים של המחלה - ולא רק מאלו הגופניים. יש פה מגוון רחב של היבטים שצריך להתחשב בהם. החיסון בטוח ויעזור להשתלט על המגפה בישראל".

בהמשך דבריו ציין כי הוא מקווה שההורים ישקלו ויחליטו כן לחסן את ילדיהם, והדגיש כי ההחלטה על מתן מנת החיסון השלישי, בוסטר, היתה מצוינת ונכונה. "בסופו של דבר, כל העולם הולך אחרינו. הרפואה בישראל מצוינת ואחראית מאוד", סיכם, "הרבה מחלות הוכחדו בעקבות החיסונים שניתנים לילדים. הם במילא מקבלים חיסונים שונים - וכעת אנחנו מוסיפים חיסון שרמת הבטיחות שלו גבוהה מאוד, וכמות הסיבוכים שלו מזערית".