מתווה התו הירוק בקניונים ברחבי הארץ שאמור היה לצאת לדרך היום (שישי) בוטל, זאת בניגוד מוחלט לרצונו של ראש הממשלה נפתלי בנט שניסה לקדם את העניין ונתקל בסירובם של מספר שרים, לצד הקושי לאכוף את התקנות בשטח. בשיחה עם ניסים משעל, בתוכניתו ב-103 FM, התייחסה פרופסור גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא תל השומר, לדברים והביעה את דעתה. 

בפתח דבריה התייחסה למגבלות והחשש מהתפשטות זן האומיקרון: "אני לא חושבת שהגזמנו, כי הווריאנט הזה מתפשט באופן באמת אקספוננציאלי - לא ראינו כזאת התפשטות לפני. המקרים הולכים ועולים בצורה מפחידה, זן האומיקרון מחליף את הדלתא בהרבה מקומות". 

על מידת המסוכנות של זן האומיקרון אמרה פרופ' רהב כי בינתיים מצטיירת תמונה אופטימית. "אנחנו עוד לא יכולים להגיד בפה מלא שהאומיקרון לא גורם למחלה קשה - זה נראה ככה, אבל אי אפשר להגיד את זה בצורה ברורה", הסבירה. יחד עם זאת אמרה: "אנו לא יודעים מתי היעילות של הבוסטר תפוג, אנו עדיין פשוט לא יודעים מספיק. בזמן מגיפה, הרצון הוא לא ליצור היסטריה, אבל חייבים להיות מוכנים כמה שיותר".

בהמשך הוסיפה: "בגל הראשון סגרו את כל הגבולות כי ראו מה את שקורה באיטליה, כשמערכת האשפוזים הגיעה לסף. אני בעד סגירת הגבולות, התו הירוק וחיסון הציבור. צריך לחסן לחסן לחסן, זה הדבר הראשון. רואים שאנשים שמחוסנים בבוסטר, זה כן יעיל במניעת מחלה קשה - השאלה היא עד כמה. זאת שאלת השאלות שאנחנו עדיין לא יודעם לענות עליה".

בסכום דבריה אמרה פרופסור רהב כי היא תומכת בהחלטה לחייב הצגת תו ירוק בכניסה לקניונים. "יש בזה הרבה הגיון וכך עושים בהרבה מקומות בעולם", הסבירה וסיכמה, "אבל האכיפה עם הצמידים לא הייתה נראית רלוונטית והגיונית".