ברקע התפשטות זן האומיקרון והזינוק החד בתחלואה, תמיר מדר, מאומת לזן החדש, שוחח היום (חמישי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM וסיפר על ההרגשה: "בסוף שבוע שעבר כנראה נדבקתי. אני לא מצליח להבין ממי. ביום ראשון בבוקר התחלתי להרגיש כאבי שרירים. זה התחיל בגב ועבר לכל הגוף. התחיל בעוצמה נמוכה והתגבר במהלך היום. עשיתי בדיקת אנטיגן, היא יצאה שלילית".



"אז פתאום אני קולט שהכאבים הם בלתי נסבלים, ברמה שזו לא שפעת רגילה. אתה מרגיש שזה משהו לא רגיל, אז התחלתי לקחת משככי כאבים. ואין לי שום תסמינים שמזכירים שפעת רגילה, ואני קולט שבלי אדוויל קבוע כל שש שעות, אני לא יכול לשרוד. פשוט כאבים, אני מתפתל במיטה, ואין לי שום דבר חוץ מהכאבים האלה בשרירים. ככה זה היה כמה ימים", הוסיף.

לדבריו, "זה מתחיל בגב התחתון, ברגליים ואז פתאום זה עובר לכל הגוף. כל השרירים כואבים ברמה בלתי נסבלת. אני חטפתי את זה ממש קשה. אני מחוסן פעמיים. אבל בפעם השלישית כבר לא הייתי בטוח אם להתחסן. אתה רואה מלא אנשים מחוסנים שלוש פעמים וחולים קשה".

בסיום, קרא מדר לציבור ללכת ולהתחסן ואמר כי "עדיף תסמינים קלים מאשר כל מה שאני חווה עכשיו. זה ברור. יש כל כך הרבה פייק ניוז, אתה כבר לא יודע למה להאמין. והיום בדיעבד אני אומר שצריך להתחסן פעם שלישית. אין שאלה. אני כבר ביום החמישי שלי וזה הולך ומשתפר. ארבעת הימים האחרונים היו בלתי נסבלים. לא יכולתי לתפקד".