ברד קליל בשלושה מרכיבים (שאחד מהם בסמארטפון שלכם): רוצים להכין ממתק מרענן לחודשי הקיץ החמים, ואין לכם כוח לקנות גלידה? ככה תכינו ברד בבית בלי מאמץ - כל מה שתצטרכו זה בקבוק שתייה מוגזת לבחירתכם (יכול להיות קולה, פאנטה ספרייט או כל דבר אחר שיש בו דו-תחמוצת הפחמן), פריזר תקין וטיימר.

ברד בטעמים (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
ברד בטעמים (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

קחו את בקבוק השתייה המוגזת האהוב עליכם, ונערו אותו חזק כדי שיצור תסיסה בתוך הבקבוק הסגור. בדרך כלל אנחנו לא נרצה לנער את בקבוק השתייה שלנו, אבל הפעם, לטובת הברד, אנחנו נצטרך את הלחץ שמצטבר בתוך הבקבוק כדי לפרק את הקרח לצורה גושית שקל לאכול עם כפית.

@kingkhieu

🥷Fact Or Fiction? ##stitch @tonykaill (Wait for it..) ##hack ##lifehack ##secret ##slush ##slushie ##king ##learn ##khieu ##tiktokhunter 😳

♬ Blue Blood - Heinz Kiessling & Various Artists

אחרי ששיקשקתם את הבקבוק שלכם כהוגן - גשו למקפיא ושימו אותו שם למשך 3 שעות ו-15 דקות. הזמן הרב במקפיא יבטיח שהחטיף המתוק שלכם יהיה מרענן במיוחד.

אחרי שהוא סיים את זמנו במקפיא - הוציאו אותו החוצה להפשרה על מנת שיגיע לטמפרטורת החדר. לאחר מכן, פתחו אותו בזהירות ושפכו את התכולה לתוך צלוחית או קערית, והרי - קיבלתם ברד בטעם של המשקה המוגז שרציתם. 

הגולשים שנחשפו לטריק הזה השתגעו בתגובות: "ניסיתי את זה, וזה באמת עובד", כתב אחד מהגולשים. גולשים אחרים התאכזבו: "שתיתי את כל הקולה בבית שלי, ואני בבידוד ולא יכול לצאת לקנות חדשה".