איך מעבירים את המסר? לרוב על ידי סיפור. בעידן של הפרעת קשב קולקטיבית לא קל לעשות זאת והסיפור צריך להיות מוחשי (ראו את פריחת העיצוב של בקבוקי הג'ין הייחודיים בשנים האחרונות) ולהתאים לצורת החיים האקלקטית העכשווית. הצעירים הם הקהל הפתוח ביותר לטרנדים ולמותגים חדשים, מסקרנים ולא יקרים, אלה שיש מאחוריהם סיפור קצר איכותי עם נראות חדשנית, ללא טקסים ודיבורים מיותרים. ותנו להם כמה שיותר.
"לאחרונה יש בארץ יבוא של מוצרים ייחודיים מדליקים" אומר אבירם כץ ממסעדת הבסטה, "מותגים יותר מעניינים מהמותגים הרגילים והמוכרים של תאגידי הענק. זה מתחיל להופיע במקומות החלוציים וחלקם יגיעו רחוק יותר, כמו התהליך שאנחנו עוברים ביין. הקורונה לימדה את האנשים לשתות יותר בבית, שם אנחנו מרוכזים יותר במה שאנחנו שותים, ללא רעשי רקע, ויכולים לצלול עמוק יותר להבנת הטעמים והאופי של המשקאות. אנחנו משתפרים ואנשים פחות מוכנים לוותר על האיכות, מה גם שעלות הבקבוק בבית נמוכה יותר מאשר בברים ומאפשרת לאנשים להתפנק יותר".