אדם שהוכרז כמת על ידי אנשי צוות רפואי מוסמך, התעורר כעבור שעות בחדר המתים, כאשר אחד מהעובדים חתך את רגלו בזמן שהתכוון לחנוט אותו. פיטר קיגן, הסובל ממחלה כרונית, התמוטט בביתו במחוז קריצ'ו שבקניה והובהל אל בית החולים, שם נקבע מותו ביום שלישי האחרון. אך אחרי שבן ה-32 הועבר אל חדר המתים לנתיחה – הוא התעורר לפתע והחל לצרוח וליילל מכאב. צפו בדיווח של רשת החדשות KTN News:

אחיו של קיגן, אמר לעיתון המקומי Standard, כי האחות בבית החולים הודיעה לבני המשפחה בצורה מפורשת כי הוא מת. ודודו של דיגן, דניס לגנט, אמר לערוץ המקומי Citizen TV, כי הגבר נבדק באופן יסודי בבית החולים לפני שמותו נקבע. אף אחד מבני המשפחה או צוות הרופאים לא היה יכול לתאר לעצמו שהגבר, שהיו בטוחים כי הוא מת, יקום לתחייה

אחד העובדים בחדר הנתיחה הסביר כי הוא ביצע חתך ברגלו הימנית כי קיגן, על מנת להחדיר פורמלין כחלק מתהליך שימור הגופה, כאשר לפתע הגבר שב להכרה והחל לבכות מכאב. הצוות ההמום נמלט בתחילה מתוך מחשבה כי הוא "קם לתחייה", לפני שהוא הוחזר אל בית החולים לבדיקה. בבית החולים, קיגן הסביר בראיון לרשת החדשות KTN News: "אני שמח להיות בחיים ואני אקדיש את כל חיי לאוונגליזם. לא ידעתי איפה הייתי כשחזרתי להכרה, אך אני מודה לאלוהים שהציל את חיי". בעקבות כך, משפחת של קיגן הגישו תביעה נגד בית החולים בגין רשלנות רפואית. בנוסף לכך, כלי התקשורת המקומיים דיווחו כי בית החולים ומחלקת הבריאות במחוז טרם הגיבו בנושא.