תמונות מדהימות תועדו על ידי צלם מקניה שפרסם אותן ברשתות החברתיות, בהן אפשר לראות פילה ענקית רודפת אחרי רכב אחרי שהיא נבהלה מרעש המנוע שלו. בתמונות, הפילה האימתנית רצה  אחרי הרכב, בעוד האנשים ברכב במנוסה, על מנת שהפילה הענקית לא תירמוס את רכבם האפור הכהה.

התיעוד המדהים נלכד בעדשת המצלמה של מוואנגי קירובי, בן ה-43, שהמתין במכוניתו על מנת לצלם את הפארק הלאומי אמבוסלי שבמדינה, כששני רכבים נוספים חלפו על פניו ולאחריהם עוד רכב אחד נוסף בו היו חבריו של קירובי. שני הרכבים האחרים נסעו מהר מידי על הכביש בתוך הפארק הלאומי והבהילו את הפילה במקום מגוריה הטבעי. הנוסעים ברכב נאלצו להאיץ עוד יותר את רכבם על מנת להתחמק מהפילה, אך בזמן שנסעו מהר, רעש המנוע של הרכב רק התחזק. 

הפילה הזועמת רודפת אחרי הרכב  (צילום: רשתות חברתיות)
הפילה הזועמת רודפת אחרי הרכב (צילום: רשתות חברתיות)

קירובי, תייר שהגיעה מהעיר ניירובי שבקניה, ברכב שלפני חבריו כשראה את הסצנה הדרמטית מתרחשת. "התחלקנו לשתי קבוצות והיינו ברכבים שונים. ישבנו בשלווה באוזר הפילים בפארק הלאומי עד ששני הרכבים האחרים הגיעו במהירות לעברנו", סיפר קירובי והוסיף: "אין לי מושג לאן הם מיהרו, אבל הם התעלמו לגמרי מהגבלת המהירות בפאר שעומדת על 40 קמ"ש".

תחילה, קירובי וחבריו לא חשבו שהרכבים המהירים יסעירו בצורה חריגה את הפילים בפארק, אך כשהפילה הגדולה החלה להתקרב אל המכוניות כבר נבהלנו. היא החלה לרוץ אחרי הרכבים ואיימה לתקוף אותם. הם האיצו במהירות את הרכב והצליחו במזל להתחמק מהפילה הזועמת.