דוגמנית מפורסמת, שהופיעה על שערי העיתון ווג וכבשה את העולם, נעצרה לאחר שרצחה בעלה בגלל שהוא הגיע אל ביתם המשותף עם בחורה אחרת שהכיר בבר. על פי הדיווחים ברשתות התקשורת המקומיות, ליליה סודקובה, בת ה-26, שחיה ברוסיה, עומדת בפני 15 שנות מאסר באשמת רצח, לאחר שהודתה כי דקרה את בעלה מזה ארבע שנים, סרגיי פופוב בן ה-28. צפו בדיווח בתקשורת המקומית: 

על פי הדיווחים בחדשות East2West, הדוגמנית סודקובה, שהופיעה על שער ווג הרוסי וכן במגזינים שונים באיטליה, סין ויפן, סיפרה לשוטרים כי התקיפה האכזרית שלה נגרמה כתוצאה מהקנאה שהיא חשה, אחרי שבעלה הגיע עם בחורה אחרת אל ביתם המשותף. לעומת זאת, אמה של סוקודבה, אירנה, טענה כי בתה פעלה מתוך הגנה עצמית, כקורבן ותיק של אלימות מצד בעלה

ליליה סודקובה ואמה אירנה (צילום: רשתות חברתיות)
ליליה סודקובה ואמה אירנה (צילום: רשתות חברתיות)

פופוב המנוח לא רק הביא את האישה אל ביתם, אלא הוא התעקש שאשתו הדוגמנית תבשל עבורם ואז בעט בה ותפס את שערה בחוזקה, טענה אמה של הנאשמת. "באותו הרגע, היא ניסתה להתחמק ממנו ובטעות דקרה אותו בעזרת סכין המטבח", סיפרה אירנה. בהמשך, היא הוסיפה כי בתה היא הקורבן בסיטואציה, שהעידה כי גיסה היה גבר "סנוב ויהיר שמכור לאלכוהול". לאירנה היה חשוב להדגיש כי פופוב היה גבר אלים שהיה מכה אותה באופן קבוע, וככל הנראה, גם הפעם המקרה התרחש באותה הצורה.

הסטייליסטית של סודקובה, קרולינה פבלובסקיה, סיפרה גם היא למשטרה המקומית כי חברתה הייתה קורבן לאלימות. "היה הייתה ילדה מקולקלת. יפה מבחוץ אך ריקה מבפנים" , אמרה פבלובסקיה. בימים אלו, החקירה בנושא עדיין נמשכת ועל פי הדו"ח המשטרתי, סודקובה עדיין נמצאת במעצר לפני שתיגש אל בית המשפט בעוד חודשיים.