עדכונים חיים

המטחים לצפון נמשכים; חיזבאללה הודיע על 3 פעילים מחוסלים

סמ״ר עידו אלי זריהן וסמ״ר נריה בלטה נפלו בדרום עזה | חיזבאללה הודיע על המחוסל ה-215 מתחילת המלחמה | בשעה האחרונה: אזעקות ביישובי הצפון בעקבות חשש לחדירת כלי טיס | כל העדכונים

הלחימה בצפון הלחימה בצפון (צילום: רשתות חברתיות)

משעות הבוקר: אזעקות רבות בקריית שמונה וביישובי הצפון

מאז שעות הבוקר נרשמו תשע אזעקות בעיר קריית שמונה וביישובים רבים בצפון בעקבות ירי טילים וכלי טיס עוינים. לפי שעה, ארגון חיזבאללה נטל אחריות על שלוש פעולות לאורך הגבול, והודיע על שלושה מחוסלים - 215 אז שהחלה המלחמה. 

מעריב אונליין

האס הישראלי: הקשר של חמאס בין עסקה לרמדאן

אלוף (מיל') נעם תיבון, לשעבר מפקד אוגדת איו"ש והגיס הצפוני שוחח עם אודי סגל וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM ופרש את משנתו על מתווה עסקת החטופים שהוצע למשלחת הישראלית בפריז - לכתבה המלאה.

103FM
קבינט המלחמה, נובמבר 23 צילום: קובי גדעון, לע"מ

מגלגלת את הכדור: ההצהרה הישראלית שעשויה להפעיל לחץ על החמאס בעסקה

גורמים בממשלה אמרו כי נכון לעכשיו טרם הוגש מתווה צה"לי לפינוי האוכלוסייה מאזור רפיח וכי "לצה"ל יש מספר אופציות לפינוי". קבינט המלחמה יתכנס הערב כדי לדון במגעים לעסקת חטופים חדשה, במתווה ובהמשך השיחות - לכתבה המלאה

אנה ברסקי רדיו צפון 104.5FM
סמ"ר עידו אלי זריהן ז"ל צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: סמ״ר עידו אלי זריהן, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה

פלד ארבלי אלון חכמון
תקיפה בסוריה צילום: רשתות ערביות

דיווח: מספר אנשי חיזבאללה חוסלו בתקיפת משאית בגבול סוריה-לבנון

כלי תקשורת דיווחו כי לפחות שני מחבלי חיזבאללה חוסלו בתקיפת משאית סמוך לעיר קוסייר שבמערב סוריה. על פי הדיווח, התקיפה כוונה לעבר משאית שעשתה את דרכה לעבר גבול סוריה-לבנון. 

סוכנויות הידיעות
עצרת משפחות החטופים צילום: אבשלום ששוני

מהפך של 180 מעלות: השינוי המשמעותי מהעסקה הקודמת

כתב ופרשן "וואלה!" ברק רביד התייחס ב-103FM למתווה עסקת שחרור החטופים שגובש בפריז: "אנחנו עוברים למפתח שיהיה הרבה יותר קרוב ל-1 ל-10, שזה פי 3 מהעסקה הקודמת, ולא רק הכמות תשתנה אלא גם 'האיכות'" - לכתבה המלאה.

103FM אנה ברסקי
חאלד משאעל, מוסא אבו מרזוק צילום: REUTERS/Asmaa Waguih

"ממשלת טכנוקרטים עד לסוף השבוע": האם חמאס מוותר רשמית על השלטון ברצועה?

מקורות פלסטינים אמרו ל"סקיי ניוז" בערבית כי סביר להניח שממשלה פלסטינית חדשה של טכנוקרטים תוקם לפני סוף השבוע. בשבוע שעבר נתן סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס "אור ירוק" לשלטון חדש ברצועה ב"יום שאחרי" - לכתבה המלאה.

סוכנויות הידיעות
פעילות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

בחסות האוכלוסייה: כך ניסו מחבלים לברוח מכוח צה"ל בח'אן יונס

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 עצרו מספר מחבלים שניסו לברוח. במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח״ל חיסל מספר מחבלים לאורך היממה האחרונה - לכתבה המלאה.

פלד ארבלי
סמ״ר נריה בלטה צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסום שמו של חלל צה"ל שנפל בקרבות

לוחם גבעתי סמ״ר נריה בלטה, בן 21 משבי שומרון, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

ראש מועצת שומרון וחבר המשפחה יוסי דגן ספד לו: "נריה היקר, ראינו אותך גדל לצידנו, עלם חמודות, תמיד ראשון לעזור, רצית לשרת ולתת מעצמך למדינה, להיות הכי קרבי, היית אהוב על כל הסובבים אותך, הלב נשבר לדעת שלא נראה אותך שוב. נפלת כגיבור, כזה היית וכזה תשאר בלב כולנו" עוד הוסיף דגן: "בית שבי שומרון וההתיישבות בשומרון כולה יחבקו את המשפחה וילוו אותה תמיד בכל אשר תלך".

מעריב אונליין

בקבינט אישרו כי משלחת נוספת תצא להמשך השיחות בקטאר

בצל חזרת המשלחת המדינית לפריז, אשר דנה במתווה לעסקת חטופים, קבינט המלחמה התכנס הלילה (שבת) לדון בפרטי המתווה ובאפשרות לקדם מתווה נוסף טרם הרמדאן, ולעת עתה הוחלט כי משלחת ישראלית תצא להמשך שיחות המו"מ בקטאר - לכתבה המלאה

אנה ברסקי