עדכונים חיים

עורך וואלה לשעבר העיד: "היינו מסעדה שמשרתת לקוח - משפחת נתניהו"

העורך אתר 'וואלה!' לשעבר העיד במסגרת החקירה הראשית שלו בתיק 4000 'בזק'-'וואלה!'. עדותו, מגיעה לאחר עדותו של של העיתונאי ינון מגל, שעבר בעבר באתר החדשות

משפחת נתניהו משפחת נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
פוסט נעוץ נעוץ
אבי אלקלעי צילום: אבשלום ששוני

אבי אלקלעי עולה להעיד במסגרת החקירה הראשית בתיק 4000

משפט נתניהו: העורך של אתר 'וואלה!' לשעבר, אבי אלקלעי, מעיד היום (שלישי) במסגרת החקירה הראשית שלו בתיק 4000 'בזק'-'וואלה!' של משפט נתניהו. עדותו, מגיעה לאחר עדותו של של העיתונאי ינון מגל שעבר בעבר באתר החדשות.

מגל העיד על כתבה שפורסמה בוואלה: "ישועה ביקש להתייחס בזהירות לשרה נתניהו"
ינון מגל העיד: "נתתי את הכותרת על יאיר נתניהו והגויה, כי זה השתלב באג'נדה" 

מתן וסרמן

אלקלעי מעיד: "ההתערבויות והבקשות באתר היו בכל תחום"

אלקלעי העיד: "במשך 23 שנה הייתי עורך תוכן במגוון ערוצים - רשת, קשת, טלעד וערוץ 10. בשנת 2014 קיבלתי הצעה מאילן ישועה להיות העורך של 'וואלה', אנחנו מכירים עוד מהצבא. נכנסתי לתפקיד בסוף אותה שנה עד שפוטרתי".

התובעת יהודית תירוש חוקרת, אלקלעי השיב: "ההתערבויות והבקשות היו בכל תחום - מקשרים אישיים בתוך משפחות נתניהו ועד פוליטי, בכל שעה ובכל זמן. היו הרבה בקשות על מיקום". לאחר מכן סיפר אלקלעי על סיכום מול הכתב הצבאי אמיר תיבון שלא להתערב בתוכן, אך לעדן כותרת אחרת ידרדרו ויעיפו את הכתבות כפי שהיה לא פעם בעבר.

מתן וסרמן

עורך וואלה לשעבר: "היה אונס בכל מה שקשור בכתבות על נתניהו ומשפחתו"

אלקלעי: "בשנים 2016-2015 היה ממש אונס בכל מה שקשור בכתבות בנתניהו ומשפחתו. מרבית הבקשות הגיעו מאילן ישועה, שהראה לי ממש התכתבויות עם אלוביץ' או עם אשתו בקשר לכל מיני כתבות. זה היה גם במיילים, בשיחות ובהתכתבויות".

מתן וסרמן

אלקלעי: "וואלה באותה תקופה לא היה עיתון, הוא היה מסעדה שמשרתת לקוח - משפחת נתניהו"

אלקלעי מעיד: "כל ידיעה על נתניהו בראשית אושרה גם על ידי וגם על ידי ישועה, כי הוא היה בלחץ שיתפלק משהו לא טוב. בתפיסה שלי וואלה באותה תקופה לא היה עיתון, הוא היה מסעדה שמשרתת לקוח - משפחת נתניהו. כמו ששיפודיה מוציאה בשרים. השיפודיה של עמוס זה על שם עמוס רגב, עורך ישראל היום".

מתן וסרמן

הדיון הסתיים, עדות אלקלעי תתחדש מחר ב-9:00

הדיון הסתיים, עדות אלקלעי תתחדש מחר ב-9:00.

מתן וסרמן
בנימין נתניהו בבית המשפט בעדות מילצ'ן צילום: רויטרס