מומחית בריאות חשפה את טריק האנטי אייג'ינג שלדבריה תעשיית היופי של המיליארדרים לא רוצה שתכירו. היא סיפרה כי דודתה השתמשה בטיפ זה במשך יותר מ-60 שנה וכל מה שתצטרכו לעשות הוא לחקות אותה.

ויקי דרוסה (@vicky.derosa), משתפת טיפים לעור יפה וקורן ברשת החברתית TikTok עם 200 אלף העוקבים שלה. לאחרונה, היא הסבירה כי מחקרים שנעשו בכל העולם בעקבות אורח חייהם של אנשים מ"האזורים הכחולים" - אזורים בעולם שנטען כי אוכלוסייתם חיה לאורך שנים מעבר לממוצע - חשפו כי זה מה שמועיל להם להיראות טוב כל כך בגיל מאוחר.

זה הסוד לאנטי אייג'ינג לדבריה של דרוסה (צילום :מתוך טיקטוק)

"זה הסוד של תושבי 'האזורים הכחולים' למניעת סימני גיל. אחד הדברים שרוב האנשים מהאזורים הללו משתמשים בו הוא שום", אמרה דרוסה והציגה שן שום למצלמה. "ההצעה שלי הולכת לגרום לכם להתכווץ מעט, אבל תאמינו לי, זה ישתלם לכם", הסבירה.

לדבריה, דודתה אוכלת שיני שום טריות על בסיס קבוע ומדי יום למטרות אנטי אייג'ינג. "אל תשכחו, עליכם לקצוץ את השום ולהמתין 20 דקות כדי למקסם את כל היתרונות הבריאותיים שבו", אמרה והבטיחה כי זה לא יגרום לכם להריח רע. "הערות על שנאת שום לא יתקבלו", התבדחה דרוסה.

העלמת קמטים (צילום: BIGSTOCK)
העלמת קמטים (צילום: BIGSTOCK)

רבים התלוצצו עימה בתגובות, כשגולש אחד כתב: "אין לי בעיה עם שום, אבל לדעתי המפתח לאנטי אייג'ינג הוא חיים נטולי לחצים ולהישאר רווק". שני הגיב: "הבעיה שנוכל לראות את התוצאות רק כעבור כמה שנים ולא תוך שבועות או חודשים".