כבר שמענו הרבה על סיפורי גירושין יוצאי דופן. חלקם כוללים בגידה, חלקם ויכוחים על חלוקת רכוש, אך על סיבה כזאת לפרידה לא שמעתם עוד בשום מקום. בני הזוג מצפון הארץ, שניהלו אורח חיים בריא ומשותף במשך 20 שנה, עם שלושה ילדים, נתקלו בסוגייה שתכריע את הנישואין. מסתבר שהבעל מתחיל את יומו עם שן שום ומסיים אותו עם שלוש שיניים. הבעיה החלה כשהאישה הטיחה בפני בעלה: "או שאתה מפסיק לאכול שום - או שנפרדים". 

האיום הפך למוחשי כאשר האישה התייצבה אצל עורכת דינה, שרין סולן, ודרשה להוציא מכתב התראה לבעלה לפני גירושין. "זה מה שאני רוצה, כל מה שעשיתי וביקשתי לא עזר", טענה. לצורך הבהרה עו"ד סולן הסבירה: "זה סיפור הזוי ואפילו קצת מצחיק. מסתבר שהבעל מכור לשום חי. לדבריו, מספרת האישה, הוא טוען כי השום החי הוא סגולה לחיים בריאים ואריכות ימים". על סמך טענות אלו, הבעל החל לצרוך שום בכמות גבוהה בוקר וערב, מה שגרם לריח מסריח שהפך לטענת האישה "לבלתי נסבל". 

מכתב ההתראה שנוסח על ידי האישה ועו"ד סולן הועבר בסופו של דבר אל הבעל, אך גם זה לא עזר ולא נותר לאישה אלא לעתור לגירושין. יחד עם העתירה, האישה הציעה לבעלה שלום בית ובתנאי שיפסיק לגמרי לאכול שום. מנגד, הבעל העלה הצעה אחרת: "תאכלי יחד איתי ואז הריח לא יפריע לך". כמו כן, במסגרת הסכם פשרה זמני בין הצדדים, נקבע כי לבעל יש חודשיים לקבל את הצעת אשתו ואם יבחר שלא הם יאלצו להגיע להסכמי חלוקת רכוש ולהיפרד. "מדובר באירוע שלא נתקלתי בדומה לו", הסבירה עו"ד סולן, שסבורה כי המשבר בין בני הזוג פתיר, במידה ומספיק חשובה לבעל הזוגיות.