בוודאי חטפתם לא פעם הטפות מאנשים הטוענים כי צריך להשרות, להרתיח ולרחוץ היטב את הירקות והפירות שאתם קונים - אך את התיעוד הזה, שזכה למספר עצום של 38.3 מיליון צפיות - מעולם לא ראיתם לפני כן. הוא הצליח לצמרר כמה מהצופים ופייר? גם אותנו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

משתמשת TikTok בשם TovaNN, ערכה קניות בסופרמרקט והדבר האחרון שהיא ציפתה למצוא בשקיות שלה הוא ערימות של חרקים - אך זה בדיוק מה שקרה לה. הצעירה, שמפרסמת תחת השם @tovanordquist, פרסמה סרטון שהציג את הזוועות שאותרו בברוקולי שקנתה. בתיעוד היא נראית מניחה את ידה על המצח כשהיא מביטה מזועזעת בירק שבצלחת. במבט ראשון, ניתן לראות פרחי ברוקולי רגילים לגמרי, אך ככל שהמצלמה התקרבה עוד יותר - התגלה לעיניה מה שנראה כמו קן חרקים שחי בצלחת שלה.

@tovanordquist Don’t you ever just wanna 🤜🏼🦗😃#crunchy #fördig #snällakompåforyou ♬ Crunch - PussTenshi

היא תיעדה את מה שנראה כמו לפחות עשרה חרקים (אם לא יותר) בתוך פרח הברוקולי - מה שעודד את הגולשים לבדוק גם את הירקות שלהם מעכשיו לאחר שגם הם נחרדו מהגילוי. אחד הגולשים כתב לה: "התרווחתי לי בספה לכמה דקות רגע לפני שאני קם להכין ארוחת ערב שתכננתי לשים בה גם ברוקולי. תודה שמנעת זאת ממני". שני הגיב: "בסופגניות אין חרקים, רק אומר". שלישית התבדחה: "בפיצה זה מעולם לא קרה", בעוד שאחר הוסיף: "מעניין כמה כאלה כבר אכלתי בחיי, אלוהים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

TOVA, המומה ומזועזעת ממה שאיתרה בצלחת שלה (צילום: מתוך טיקטוק)
TOVA, המומה ומזועזעת ממה שאיתרה בצלחת שלה (צילום: מתוך טיקטוק)

היו גם כמה שהמליצו לרכוש "ירקות קפואים בפעם הבאה" במקום טריים שיאלצו אתכם לטרוח בלהרתיח אותם כדי להיפתר מכל החרקים. היו גם אחרים שכתבו כי הם נמנעים מכל ירק המורכב מ"פרחים" מאחר וגם אחרי ניקוי יסודי, הרתחה ועוד, "אין לדעת מה מסתתר בתוכו".