אולי זה החוליגניזם, אולי זה קשור לכך שמדובר באחת הנבחרות המבוגרות ביותר בטורניר, אבל על פי כל הסימנים, וכשנותר לה עוד משחק אחד, נדמה כי רוסיה נמצאת בדרך הבטוחה הביתה לאחר שלב הבתים של יורו 2016.



בית ב', שמלכתחילה נראה כאחד הבתים הקשים באליפות, ממשיך להסתבך, בעיקר לאור העובדה שרוסיה תהיה חייבת נקודות נגד וויילס במשחק האחרון שלה, ושסלובקיה, שחולמת על עליה, תפגוש את אנגליה, שמצב הצבירה הרגיל שלה הוא לחץ אטומי. נבחרת סלובקיה ניצחה היום (רביעי) באצטדיון בליל 1:2 את נבחרת רוסיה, והוכיחה יכולת התאוששות נהדרת, בעיקר לאחר ההפסד הכואב במחזור הראשון לחבורה של גארת' בייל. 



גיבור המשחק היה ללא ספק שחקנה של נאפולי, מארק האמשיק, שבדקה ה-32 מסר לוולדימיר וייס מחצי מגרש והחלוץ מצא את הרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. כאן לא הסתיים תפקידו של האמשיק ובדקה ה-45 הוא כבש את השער היפה ביותר של הטורניר, לאחר שבעט מצד שמאל של הרחבה כדור שפגע בקורה וחדר לרשת.



שחקני רוסיה, שככל הנראה מוטרדים בעיקר אם יסולקו מהטורניר בשל האוהדים החוליגנים שלהם, לא היו מרוכזים והפעילו לחץ אנמי, ורק בדקה ה-80 הצליחו להחזיר לעצמם מעט מהכבוד כשדניס גלושקוב כבש, אך הצליח רק לצמק את התוצאה. עד הסיום, הרוסים לא הצליחו לעשות דבר, ונשארו אחרי שני משחקים עם נקודה אחת בלבד.