עוד היסטוריה ביורו 2016: נבחרת צפון אירלנד הצליחה להמם את אוקראינה בדרך ל-0:2 סנסציוני תחת גשם שוטף באצטדיון בליון. האוהדים האירים שרגילים לעודד תחת מזג אוויר כזה, לא הפסיקו לקפוץ ולשיר בעוד האוקראינים האנמיים מנסים למצוא את הרשת כאמור ללא הצלחה.



המשחק הוכרע בדקה ה-49, שם הרמה נהדרת של נורווד מצאה את ראשו של מקאולי, שנגח מקרוב לפינה הרחוקה של פיאטוב החסר אונים. מגין חתם את תוצאת המשחק מקרוב לאחר השמטה של השוער האוקראיני. בצל הניצחון הדרמטי, האוהדים הירוקים עשו מחווה לאוהד האירי שנפל אל מותו באופן טרגי במהלך היורו תוך כדי שהם מוחים כפיים לזכרו.



צפון אירלנד שנוצחה רק 1:0 במשחק הפתיחה שלה ביורו על ידי פולין השיגה כאמור שלוש נקודות ונצמדה לשתי המוליכות - גרמניה ופולין בדרך אולי לשמינית הגמר. במחזור הבא בבית ג', ינסו הצפון אירים להדהים גם את גרמניה בעוד אוקראינה איבדה את סיכוייה להעפיל לשלב הבא.

מהלך המשחק:



דקה 4
נסיון ראשון לצפון אירים. דאלאס בוחן את פיאטוב מ-25 מטרים, השוער קולט בקלות.

דקה 34
הזדמנות טובה לצפון אירים. קרן של וורד מוצאת את קאצ'קארט, הבלם נוגח מעל למשקוף.

דקה 41
דייויס מקבל כדור טוב לאגף הימני ומנסה להכניס כדור, פיאטוב הערני הודף לרגלי הגנת אוקראינה.

דקה 49
0:1 לצפון אירלנד!- הרמה נהדרת של נורווד מוצאת את מקאולי בתוך הרחבה. הבלם מתגבר על השומר שלו ונוגח לרשת של פיאטוב.

דקה 58
המשחק מופסק עקב ברד כבד, ומחודש כעבור שתי דקות בלבד.

דקה 71
נסיון מעולה לאוקראינה. ירמולקנו מנסה להשתלט על כדור ארוך ומוריד אותו לקובאלנקו, שבועט. הכדור מפספס את המשקוף בסנטימטרים.

דקה 89
אוקראינה מנסה לחזור בכל הכוח. ירמולנקו משתחרר ובועט מ-25 מטרים. מקגוברן קולט.

דקה 96
0:2 לצפון אירלנד!- תדהמה בליון. לאחר לחץ של האוקראינים, הירוקים יוצאים להתקפה מתפרצת. בעיטה של דאלאס נהדפת על ידי פיאטוב ומגיעה לרגלי מקגין המחליף שמגלגל לרשת החשופה.