כמה היינו מאושרים כשקיבלנו את וויילס בהגרלת היורו, וכבר ראינו את החגיגות בכל לבן בעיר האורות. אבל בזמן שהשחקנים שלנו בחופשה, החבורה של כריס קולמן מטפסת לה בהנאה לשלב הבא של יורו 2016, ועושה זאת אחרי קונצרט על נבחרת רוסיה, שהסתיים ב-0:2 קליל.
התצוגה של נבחרת רוסיה, ראויה לרחמים, ואין ספק שהיכולת שלהם הוכיחה שמדובר בנבחרת שעבר זמנה, ומזמן. תצוגה נרפית, על גבול המביכה לאחת מהנבחרות שנחשבה לכזאת שעשויה לעשות בעיות, אך הולכת הביתה עם נקודה אחת בלבד, ועם היכולת הגרועה ביותר ביורו הנוכחי.
המנצחים נהנו הפעם משערים של ארון ראמזי, שהקפיץ כמו גדול מעל אקינפייב, ובדקה ה-20 ראה את טיילור מכפיל את התוצאה, כפי שתוכלו לראות בתקציר.


מהלך המשחק:
 
דקה 1
התקפה ראשונה וכבר איום ראשון. בייל פרץ באגף ימין, חתך למרכז ובעט למרכז השער, אך אקינפייב הדף טוב.
 
דקה 11
וויילס עלתה ליתרון 0:1: אלן במסירה גדולה לראמזי שבר את מלכודת הנבדל של הרוסים. קשר ארסנל חדר לרחבה, הקפיץ מעל אקינפייב והכדור חדר לרשת.
 
דקה 20
וויילס עלתה ליתרון 0:2: שירוקוב מרחיק לא טוב כדור מגיע אל טיילור, הקשר נותר לבדו מול אקינפייב והוא מצליח להכפיל את התוצאה.
 
דקה 27
דזיובה ניצל טעות בהגנת וויילס כאשר הוא נותר לבד מול האנסי, אך לצערו השוער יצא טוב והדף לקרן.
 
דקה 30
בייל פרץ באגף שמאל, חדר למרכז והוכשל על סף הרחבה. עם זאת, השופט נתן יתרון לוולשים, כאשר הכדור הגיע לווקס שבעט למרכז השער, אך אקינפייב היה במקום והדף.
 
דקה 37
בייל ניסה להפתיע את אקינפייב מ-18 מטר, אך השוער עמד טוב וקלט את הכדור.
 
דקה 52
סלוצקי מתחיל לאבד סבלנות והכניס את אלכסנדר גולובין בן ה-20 במקום רומן שירוקוב.
 
דקה 67 
גווווווול! 0:3 לוויילס על רוסיה. ארון ראמזי מסר לגארת' בייל, שדחק בקור רוח פנימה. שערו השלישי בטורניר - מלך השערים כרגע והשחקן הראשון מאז רוד ואן ניסטלרוי ב-2004 שמבקיע בכל שלושת משחקי שלב הבתים.
 
דקה 70 
חילוף אחרון בשורות רוסיה: אלכסנדר סמדוב נכנס במקום פדור סמולוב.
 
דקה 90 
שריקת הסיום. ויילס עלתה מהמקום הראשון, רוסיה עפה.