תחום ההלוואות בישראל הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר אנשים מבקשים לקחת הלוואות מכל מיני סיבות שונות ומגוונות. 
בלאומי קארד מספרים שהמטרות של לוקחי ההלוואות מגוונות. רבים מכסים באמצעותן את ה"מינוסים" בחשבון הבנק ואחרים לוקחים את ההלוואה למטרות של העלאת איכות רמת חייהם. "רבים מגשימים באמצעות ההלוואה חלומות, כמו שיפוץ הבית, רכישת רכב, נסיעה לחו"ל ואירוע חשוב במשפחה", אומרים בלאומי קארד, "יש גם לקוחות שבסיוע ההלוואה פותחים עסק". 
"אנו עדים לצמיחה מתמשכת בשיעורי ההלוואות החוץ-בנקאיות של גופים כגון, חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח ואפילו הלוואות חברתיות. התחרות בשוק האשראי יוצרת מגוון הלוואות עם ריביות אטרקטיביות שהופכת את המסלול החוץ בנקאי למשתלם במיוחד", אומרים בלאומי קארד.

יתרונות הלוואה חוץ בנקאית
אומנם הריבית על הלוואה בנקאית זולה יותר, לעומת הלוואה חוץ-בנקאית, אבל הריבית על חריגה בחשבון הבנק היא, בדרך כלל, יקרה יותר לעומת הלוואה באמצעות לאומי קארד. "אשראי חוץ-בנקאי גם לא תופס את ה'אובליגו' (המסגרת) בבנק ומהווה מסגרת נוספת", מסבירים, "ברגע שלקחת הלוואה חוץ-בנקאית, חשבון הבנק נשאר נקי".
כך, למשל, אם ללקוח בבנק יש מסגרת אשראי של 50 אלף שקל, הוא יכול לשמור אותה פנויה לאחר נטילת הלוואה חוץ-בנקאית, לבצע עסקה משמעותית ולהשאיר לעצמו אפשרות למגוון מטרות. "ההלוואה החוץ-בנקאית יוצרת ערך מוסף", מציינים בלאומי קארד.
"אנשים אינם מודעים לכך שלא רק הבנק יכול להלוות להם כסף, אלא גם גופים נוספים, כדוגמת חברות כרטיסי האשראי. כשלוקחים הלוואה מחברת כרטיסי אשראי, לעתים ניתן לנצל גם את מסגרת האשראי שעל גבי כרטיס האשראי וגם מסגרת אשראי נוספת, מחוץ לכרטיס האשראי", מבהירים בלאומי קארד. "שתי המסגרות ביחד יכולות להגיע לסכום של יותר מ-100 אלף שקל".
מהירה, מותאמת אישית
בלאומי קארד מדגישים  שגובה הריבית להלוואה משתנה על פי דירוג האשראי של הלקוח. "ההתנהלות הכלכלית מגדירה את דירוג האשראי שלנו. למשל, אדם שלוקח הלוואה ומחזיר אותה בזמן, לא נכנס לחריגת יתר בחשבון הבנק שלו ומוגדר כבעל התנהגות כלכלית אחראית, מסודרת ואמינה", מסבירים בחברה. "אדם זה יזכה בדירוג אשראי גבוה ועל בסיסו יוחלט האם לתת לו הלוואה ובאילו תנאים. ככל שהלקוח בעל דירוג אשראי טוב יותר, הוא יקבל תנאים טובים יותר, שיבואו לידי ביטוי בריבית נמוכה יותר".
החזר ההלוואה מתבסס ברוב המקרים על לוח סילוקין מסוג "שפיצר", במסגרתו תשלום הקרן עולה בהדרגה עם כל תשלום, בעוד שהתשלום על הריבית הולך ופוחת. השיטה יוצרת תשלום חודשי קבוע, למעט שינויים בריבית הפריים.
ישנם ערוצים מגוונים ויעילים על מנת לקבל הלוואה מלאומי קארד: באמצעות שיחת טלפון, דרך אתר האינטרנט של החברה וכמובן בכניסה לאפליקציה שלה.
"הפשטות והמידיות של לקיחת ההלוואה יוצרות תהליך קל ומהיר", מסבירים בלאומי קארד. "כשאתה נוטל הלוואה מגורם חוץ-בנקאי אין צורך בביטחונות וערבים או בהצגת דפי עו"ש. התהליך קצר מאוד  ולאחר שמשיבים על מספר  שאלות, בטלפון או באינטרנט, ההלוואה, לרוב, מאושרת מידית והכסף נכנס לחשבון הבנק תוך שלושה ימים".
בלאומי קארד מציינים שמסקרי לקוחות וקבוצות מיקוד עולה כי מול חברת האשראי נוטל ההלוואה מרגיש באנונימיות מכיוון שהוא לא צריך לספק  מידע נוסף על ההתנהלות בחשבון שלו. עוד מציעים בחברת האשראי מגוון מסלולי הלוואות, כאשר הריבית נקבעת כאמור על פי מצב הלקוח. ההלוואה המקסימלית עומדת על 60 אלף שקל והיא ניתנת לתקופה של עד חמש שנים. "יש גם מסלול המאפשר להתחיל את החזר ההלוואה עד שנה מיום נטילתה", מציינים בחברת כרטיסי האשראי.

כאן תוכלו לקבל הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה.

*הפרסום איננו מהווה הצעה למתן אשראי. *ההלוואה כפופה לאישור לאומי קארד ומותנית בהחזקת כרטיס אשראי ישראלי תקף. *כפוף לתנאי ההצטרפות ולריבית הפרסונלית שתקבע ע"י לאומי קארד. *אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: לאומי קארד בע"מ ו/או לאומי קארד אשראים בע"מ.