חנה קנייזבה מיננקו, עלתה למקצה הגמר בקפיצה משולשת מהמקום השמיני, אחרי שקפצה היום (שבת) בקפיצתה השלישית למרחק של 14.20 מטרים. קנייזבה מיננקו פסלה בשתי קפיצותיה הראשונות וגרמה לדופק לב מואץ בקרב רבים. לאחר קפיצתה השלישית היא התראיינה לערוץ הספורט ואמרה כי חוותה יום לא טוב: "ממש הרגשתי לא טוב היום, אני לא יודעת מה קרה, אולי אני יותר מידי זמן בברזיל".



"רק בקפיצה השלישית התחלתי להרגיש את האדרנלין", הודתה קנייזבה מיננקו והוסיפה: "בהתחלה עשיתי הכל אבל לא הרגשתי את הרגליים. אולי זה בגלל מזג אוויר, השעות או כי זה בוקר.לא הרגשתי כלום, הרגשתי במארס", אמרה הקופצת בכנות. 



אורי ששון והמדליה. התרגשה בגללו? צילום: אסף קליגר
אורי ששון והמדליה. התרגשה בגללו? צילום: אסף קליגר



"אני חושבת שזה בגלל שחיכיתי הרבה זמן לתחרות כי תמיד אני נוסעת רק שלושה ימים לפני התחרות ועכשיו אני מרגישה שכל יום היה יותר גרוע אבל אני מקווה שיהיה יותר בסדר מחר", אמרה קנייזבה מיננקו. "קיבלתי מכה אבל אפשר לקפוץ, יהיה בסדר. הכי טוב לא לחשוב על זה, אם חושבים יותר מידי אז לא מרגישים אדרנלין".



כשנשאלה הקופצת לגבי הזכייה של אורי ששון בג'ודו אתמול אמרה: "אני מאוד שמחה, ראיתי את כל הקרבות של הג'ודו, של אורי וירדן ומאוד התרגשתי. אולי בגלל זה גם יותר התרגשתי, מקווה שמחר יהיה יותר טוב".



ירדן ג'רבי לאחר הזכייה במדליה. צילום: רויטרס
ירדן ג'רבי לאחר הזכייה במדליה. צילום: רויטרס