תחת הכותרת "סוד הטעם העשיר של טובורג" חוגג מותג הבירה את יום הבירה הבינלאומי ומשיק פעילות קיץ מגוונת שתתחקה אחר סוד הטעם העשיר של הגרסה הישראלית...

אין ספק שאחת המהפכות הגדולות ביותר שאירעו בשנים האחרונות בתחום מותגי הבירה הגדולים, היא הגרסה החדשה של "טובורג רד". המותג הבינלאומי מקופנהאגן, דנמרק, קיבל גרסה ישראלית ייחודית משלו, גרסה שמבטאת טוב יותר את טעמו של צרכן הבירה הישראלי. מדובר בצעד גדול לתעשיית הבירה המקומית, שכן לא בכל יום מעניק מותג בינלאומי ידוע את הרשות לזכיין מקומי ליצור גרסה מקומית משלו, כזו שתישא את הלוגו המוכר והמחייב.

במהדורת הקיץ נצבעו פקקי-הנצרה המפורסמים של בירה טובורג בצבעים לוהטים כשכל פקק מתייחס למסר אחר מעולם התוכן העשיר של הבירה... (צילומים: יח"צ)
במהדורת הקיץ נצבעו פקקי-הנצרה המפורסמים של בירה טובורג בצבעים לוהטים כשכל פקק מתייחס למסר אחר מעולם התוכן העשיר של הבירה... (צילומים: יח"צ)
פקקי הנצרה נצבעו בצבעים לוהטים כשכל פקק מתייחס למסר אחר מעולם התוכן של הבירה... (צילומים: יח"צ)

מקור הטעמים החדשים והעשירים של טובורג הוא לתת ה-CARA AMBER - לתת ייחודי לטובורג שמיוצר בתהליך מסורתי של Double Processed תוך שימוש בשעורת אביב דו-טורית איכותית שעוברת תהליך כפול של בישול לח, ואז קליה שמעניקה לה שכבת קרמל עשירה. השימוש ב-CARA AMBER מעניק לבירה גוף שופע ועשיר בטעם וכמו כן, קשת של גוונים טבעיים ייחודיים: מדבש ועד לאדום-ענברי. את התמונה משלימים שמרי לאגר מקוריים וכשות אירופית שמשפיעה הן על הטעם והן על הארומה העדינה של הבירה. מאז הושקה המהדורה הישראלית הראשונה של טובורג רד היא לא מפסיקה לקטוף את הציונים הגבוהים ביותר מבין כל הגרסאות המקומיות השונות של "טובורג". במילה אחת: כבוד.

עכשיו נניח לרגע בצד את הגאווה הלאומית, ונעבור במעבר חד מישראל לסנטה-קרוז, קליפורניה. לפני תשע שנים נוסד שם "יום הבירה הבינלאומי", חג שמח, חדש ורווי בירה - שחל בכל שנה ביום השישי הראשון של חודש אוגוסט. מסימני החג, נו טוב – אתם כבר יכולים לנחש לבד: צריכה מוגברת של בירה, התכנסויות של חברים בפאבים או בבתים, שתייה לחיי החיים הטובים שבחיים, ולפחות בישראל – גם איחולים לתום הקיץ הלוהט והלח, עניין שדורש כידוע, לא מעט בירה...

טובורג מהדורת קיץ - מארז
טובורג מהדורת קיץ - מארז
את החג שנחגג בישראל לראשונה, יציין מותג הבירה בהשקת מהדורת קיץ צבעונית בה ייצבעו פקקי-הנצרה המפורסמים של טובורג בצבעים לוהטים כשכל פקק מתייחס למסר אחר מעולם התוכן העשיר של הבירה, למשל: אמבר לאגר, קארה אמבר, 100% מאלט, פיור אינגרידיינס (רכיבים טהורים – במובן "טבעיים") ועוד. מי שיוביל את הקמפיין הוא חובב בירות ידוע: רד אורבך, סולן להקת "רד בנד" והבובה הכי מפורסמת בישראל מאז תור הזהב של קיפי מרחוב סומסום... אורבך יזמין את הגולשים לענות על שאלון קצר שעשוי לזכות את המשיבים נכונה שיעלו בגורל בטיסה למסע בעקבות הטעם העשיר של טובורג.

במקביל לקמפיין השיווקי, יתקיימו במהלך הקיץ (בכל רחבי הארץ) סדנאות בוטיק אינטימיות בנושא "סוד הטעם העשיר של טובורג". סדנאות הבוטיק יתקיימו בלוקיישנים מפתיעים ויזמינו את הקהל לטעום, להרגיש ולחוות את רכיבי "הטעם העשיר" – כסיסמתו השיווקית של מותג הבירה. המפגשים פתוחים לציבור (בהנחה שכבר חגגתם 18), אך מותנים בהרשמה מוקדמת באתר טובורג: www.tuborg.co.il.

המפגשים הקרובים יתקיימו בתאריכים: 8/8, 12/9, 26/9, 29/8, בשעה 21:00 בגלריה 'טימורה', רחוב שבזי 32, נווה-צדק, תל-אביב