לקראת חג הפסח מחליפים יינות סדרת 'הר חרמון' של יקב רמת-הגולן את התוויות הקלאסיות לציורים מקסימים פרי מכחולם של ילדי אלו"ט...

לקראת חג הפסח חברו יקב רמת-הגולן ואלו"ט – האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, לפרויקט מיוחד בו ארבעה ציורים פרי מכחולם של ילדי אלו"ט יעטרו ארבעה מיינות היקב מסדרת 'הר חרמון': הר חרמון אדום, הר חרמון אינדיגו, הר חרמון לבן והר חרמון מוסקטו.

יין הר חרמון ואלוט - רוחב
יין הר חרמון ואלוט - רוחב

אלו"ט - האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, הוא ארגון ללא מטרות רווח שמאגד בתוכו הורים הפועלים למען ילדיהם, אנשי מקצוע ואנשי ציבור ששם לעצמו כמטרה לקדם את הטיפול, החינוך והשילוב של האוכלוסייה האוטיסטית בארץ ולהיאבק למען זכויות הילדים האוטיסטים בישראל. ארבע תוויות היין שצוירו על-ידי ילדי אלו"ט המציגות ציורים יפהפיים בצבעים עזים ושמחים, הם חלק מהטיפול והעבודה האינטנסיבית הנעשית עם הילדים מתוך מטרה לקדם אותם לחופש התעסוקה, היצירה והמחשבה.

שיתוף הפעולה של יקב רמת-הגולן עם אלו"ט הנעשה במסגרת פרויקט של חיבור לקהילה ואחריות חברתית, יגובה בקמפיין באינטרנט וברשתות המדיה החברתית שמטרתו להביא להעלאת המודעות לנושא התרומה לאגודה. כמו כן, יתרום יקב רמת-הגולן שקל לאלו"ט על כל בקבוק יין שיימכר מהסדרה המאוירת. מחיר יינות הסדרה כ-35 ₪ לבקבוק. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובחנויות היין.