מותג הוויסקי האירי שנרכש בשנת 2005 תמורת 620 מ' ליש"ט על-ידי DIAGEO, והפך לרב-מכר בישראל, נמכר לחברת "קווארבו" וייתכן כי יחליף את היבואן הישראלי שלו שהפך אותו לאחד ממותגי הוויסקי הנמכרים בישראל. פרסום ראשון

ישראלי חובב וויסקי אירי שיסתובב בעולם ויבקש "בושמילס", עלול להיקלע למבוכה לא קלה (וזה עוד לפני הישראלים ששואלים ברמנית ניו-יורקרית אם יש לה "בוש" או "בלק בוש" במקרה העדתי וגומרים במעצר...): המותג האירי הפופולארי כל-כך במקומותינו אינו מוכר במקומות רבים בעולם. ההצלחה הפנומנאלית של "בושמילס" בישראל, היא בהחלט תעודת כבוד לטעם של השתיין הישראלי שהקדים בהרבה את הטרנד העולמי, אבל גם פרי עמלה של חברת IBBLS שכנציגת תאגיד DIAGEO העולמי, מייבאת את בושמילס לישראל.

"תגידי, יש לך בלאק-בוש?" (צילום: יח"צ)
"תגידי, יש לך בלאק-בוש?" (צילום: יח"צ)
"תגידי, יש לך בלאק-בוש?" (צילום: יח"צ) המותג שבמכורתו אירלנד וברחבי העולם מפגר בהרבה אחרי "ג'יימסון" (הוויסקי האירי הנמכר בעולם), ובשווקים מסוימים גם אחרי מותגים אירים אחרים, עשה חיל דווקא כאן בזכות שילוב בין שיווק מצוין שהפך אותו למותג מוכר ומזוהה עם תעשיית המוזיקה המקומית, לבין מדיניות תמחור שהפכה מוצר כמו "בלאק בושמילס" למשל, לתמורה הטובה ביותר לכסף בשוק הוויסקי המקומי (זכור לנו שהקפריסאים הזמינו אותנו כדי שנעזור להם בבניית המותג. ההבדל היה פשוט הם עבדו על פיאנו בארים וקהל מבוגר ובארץ קנתה החברה אופני הרים לברמנים שמכרו הרבה בוש...). עדיין לא ברור סופית מה יעלה בגורל המותג בישראל, אולם אם הוא יצטרף אל יתר מותגי "קווארבו",  מי שייהנה מן ההפקר היא חברת "כספי", יבואנית "קווארבו" לישראל. מעניין מה זומם הקונצרן הענק עכשיו...