שמוליק וולברג נזכר בחוויית הדרי מרטיני המושלמת שלו שהתרחשה בברצלונה, דווקא בזמן תחרות של קוקטיילים על בסיס רום

לפני ארבע שנים התמזל לי להיות חלק מקבוצת שגרירי בקרדי שהוזמנו לשרת מאחורי הברים המהודרים שנבנו במיוחד לטובת גמר התחרות המסורתית של הקוקטיילים המסורתיים של המותג. כל זה אירע בין כתלי מוזיאון קטלוניה בברצלונה, בניין רב רושם שבהחלט האדיר את האירוע. 400 מוזמנים לגמו ללא הפסק דקירי רענן, מוחיטו עשיר בליים טרי ועוד מגוון קוקטיילים תוך צפייה בתחרות. בתום התחרות המשכנו לשרת, חנוטים בחליפות לבנות ועניבות פרפר שחורות סטייל ספינת האהבה, את האורחים שהסבו לארוחת ערב נוצצת.

כל ההיסטוריה של עולם הג'ין והוורמוט (צילום: שמוליק וולברג)
כל ההיסטוריה של עולם הג'ין והוורמוט (צילום: שמוליק וולברג)
כל ההיסטוריה של עולם הג'ין והוורמוט (צילום: שמוליק וולברג) בין לבין דאגו המארגנים לפנק אותנו וניסו לעזור לנו לנצל את הזמן החופשי שלנו בצורה הטובה ביותר וציידו אותנו במפת ברים נחשקים של העיר המקסימה. המוסד הראשון שהגעתי אליו מבין אלה שצוינו על המפה היה הדריי מרטיני בר ונתקעתי שם שלושה ערבים מתוך הארבעה שהיו לי. הדריי מרטיני בר הוא מוסד ידוע שנכנס להרבה רשימות עולמיות של ברים מובילים ונמצא בבעלות איש עסקים, מיקסולוג מיתולוגי ויועץ קולינרי מהמובילים, בשם חבייר דה לאס מורלס. מלבד הבר המדובר חולש האיש על אימפריה קטנה שכוללת ברים ומסעדות ברחבי ספרד ושני מקומות בבאלי ובסינגפור. מדובר בבר מהודר מהסוג הישן והלא נוצץ שלמרות זאת מתאפיין באווירה מחויכת וקלילה. הקהל מגוון, הן בגיל והן במראה ובלבוש, כך שאם תקלעו לשם לבושים בג'ינס ראוי ובטי שירט סביר עדיין תרגישו בנוח. מאחורי הבר, איך לא, עומדים ברמנים בני 50 ששיבה זרקה בשערותיהם, מחויכים וחנוטים בז'קטים לבנים ועונבים עניבה שחורה. אל הבר צמודה גם מסעדה ידועה שאל חללה מגיעים מהבר דרך המטבח, שם כבר לא טרחתי לבקר מאחר שנתקעתי על מרטינים, נשנושים ופטפוטים שמחים.
חנוט אך עדיין מחייך (צילום: שמוליק וולברג)
חנוט אך עדיין מחייך (צילום: שמוליק וולברג)
חנוט אך עדיין מחייך (צילום: שמוליק וולברג) בהתאם לשם, ההתמחות היא בקוקטיילי מרטיני. בדיספליי מתגלה שורת בקבוקים שמהווים היסטוריה של ייצור הג'ין והוורמוט מאמצע המאה הקודמת וכולל אוסף מטורף של בקבוקי רטרו כמו גם מדף עם אוסף שייקרים נדיר. עכשיו נותר לך רק לבנות את הדריי מרטיני שלכם משליוב של איזה ג'ין וורמוט מהעולם באיזה מינון שתרצו. ההגשה למופת - כוס מרטיני סקסית מוגשת לך על גבי טס כסף שמחזיק המוזג באלגנטיות מחויכת. ויש גם גימיק - מונה אלקטרוני שמונה את כמות המרטינים שנמזגו. אם אתה ממש חביב הברמנים הם גם ידפיסו לך תעודה חתומה. אני מחזיק בתעודה המעידה כי אני שותה המרטיני מספר 1,009,925. המחיר 15 יורו לקוקטייל והוא שווה כל זית.