התאונה שהפכה לחשד לרצח: לאחר שלאחרונה התעורר חשד במשטרה כי הדריסה של שליו אפללו בן ה-16 בחודש ספטמבר האחרון הייתה מכוונת ולא תאונה, כתובת גרפיטי מטרידה רוססה הלילה (בין שני לשלישי) מתחת לבית משפחתו של המנוח. "פישי מת! לא שכחנו כלום.. הכל עניין של זמן!", נכתב על הקיר. 

"זעקתי לעזרה": אחותו של שליו אפללו שנדרס בת"א על התפנית בחקירה
לאחר שמונה חודשים: התפנית הדרמטית בחקירת דריסת הנער בתל אביב

עם זאת, רותם אפללו, אחותו של שלוי ז"ל, טענה בשיחה עם "מעריב", כי הכתובת לא כוונה אל המשפחה: "ראיתי את זה אתמול בלילה כשחזרתי הבייתה. כתובת אחת רוססה מתחת לבית שלנו. זו כתובת שלא מופנית אלינו. אני כמעט בטוחה שזה מופנה לנאשמים בפרשה". עוד ציינה כי כתובת פורסמה גם מתחת לבית של אחד העצורים בפרשה. 

היא סיפרה על הרקע לאירוע: "הכרנו את החשודים. המריבה התפתחה לילה לפני כשאחותי הקטנה רבה עם הדוחף. הוא זה שדחף אותו לכביש. הם הגיעו למצב של אלימות".

"הם אף פעם לא הסתדרו אחד עם השני. בסוף הריב הוא אמר לה - 'אני ארצח את אחיך'. כל פעם הוא היה מתנכל לה. אחי כתב פעם לאחותי שלא תפנה אל החשוד, כי בסוף הוא מתנכל אליו". עוד טענה: "פנינו למשטרה בנושא עוד טרם הרצח. אמרנו להם שמאיימים עלינו. לא התייחסו אלינו, חשבו שאנחנו הזויים. פנינו אחרי התאונה וטענו שזו לא תאונת דרכים".  

על תחושות המשפחה לאחר התפנית בחקירה, אמר: "זה נותן לנשום אוויר, מה שנלחמנו עליו שמונה חודשים סוף סוף מתקיים. זה נותן נקודת אור". היא הדגישה: "זה לא מנחם בשום דבר, כי בסופו של דבר הוא נרצח. זה רצח מכוון, אנחנו בטוחים שדחפו אותו בכוונה. היה תזמון מדויק של הפגיעה בו".