חברת שייט הנופש רויאל קריביאן סיכמה על שיתוף פעולה עם קבוצת הרוגבי 'תל אביב היט' כך הודיעה החברה הבוקר (חמישי). במסגרת הסכם החסות שנחתם השבוע בין ענקית השייט העולמית לבין נציגי תל אביב היט רוגבי, תלווה החברה את הקבוצה המקצוענית הראשונה בישראל במהלך משחקיה בליגה האירופית היוקרתית Rugby Europe Super Cup שתיפתח באוקטובר, ולוגו רויאל קריביאן יתווסף למדים הרשמיים של קבוצת הרוגבי.
 
בעבור רויאל קריביאן זאת אינה הפעם הראשונה שהחברה תומכת בפעילות ספורטיבית במקומות בהן היא פעילה. החברה מעניקה חסויות לאורך שנים לקבוצות כדורגל כמו וולברהמפטון וונדררס מהפריימרליג באנגליה וקבוצת צ'ורליי מהנשיונל ליג האמריקאית. אולם, זוהי הפעם הראשונה שחברת הענק מראה התעניינות בענף הרוגבי, בייחוד כאשר מדובר בענף מתפתח כפי שקורה בישראל.  בסגל הקבוצה ניתן למצוא שחקנים מובילים ששיחקו בעבר בקבוצות מפתח בליגות הרוגבי המובילות בעולם כמו דרום אפריקה, אנגליה, פיג'י, ארה"ב סקוטלנד ועוד.
 
ההחלטה של רויאל קריביאן לתמוך בקבוצה ישראלית בענף ספורט מתפתח היא בשורה משמעותית לקבוצות הספורט בארץ, ונותנת תקווה ליצירת שיתופי פעולה דומים בענפי ספורט נוספים. בשנים האחרונות רויאל קריביאן פעילה מאוד בשוק הישראלי, אלפי ישראלים נופשים מידי שנה על ספינותיה ברחבי העולם, והחל מהקיץ הקרוב היא תפעיל לראשונה אי פעם קו שייט קבוע מחיפה להפלגות שיעברו בקפריסין ואיי יוון.
 
אורי שנבל, יו"ר סנורמה, נציגת המכירות של רויאל קריביאן בישראל: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם תל אביב היט רוגבי ועל האפשרות לתמוך בענף ספורט ייחודי וצומח. רויאל קריביאן איננה רק חברת שייט מתקדמת וחדשנית, אנו רואים מעבר לכך, ומאמינים שחשוב גם להוציא לפועל יוזמות אשר יתרמו לקהילה במקומות בהן החברה פועלת, כדי שיחד נייצר חברה אזרחית טובה יותר".
 
פיט סיקל, מנכ"ל קבוצת התל אביב היט: "אני מודה לרויאל קריביאן על הבעת האמון בקבוצה ושמח על שיתוף הפעולה בין ענקית השייט הבינלאומית לבין קבוצת התל אביב היט. קבוצת ההיט הוקמה על בסיס ערכים חברתיים, ספורטיביים וכן ערכי מדינת הסטארט-אפ ולכן אנו מחבקים ומוקירים את הרצון של חברות הענק הגלובליות לתרום לפיתוח של ספורט הרוגבי בארץ ובעולם.

"עונתה הראשונה של קבוצתנו במפעל האירופי הייתה מוצלחת מעל המצופה, הן מבחינת תחרותית והן בתרומה והחשיפה שהביאה עמה לספורט הרוגבי בישראל. אני בטוח ששיתוף הפעולה הזה יאפשר את המשך הצמיחה של הקבוצה והמשך פיתוח ספורט הרוגבי הישראלי".