הלמ"ס פרסם את האומדן השלישי לתוצר הלאומי הגולמי ברבעון הראשון של השנה, עם גידול יחסית גבוה לעומת הרבעון הקודם, אולם, פחות גבוה לעומת הרבעון המקביל אשתקד. יחסית לרבעון המקביל, נרשמה עליה של 2.8% - יחסית לעליה של 3.5% ברבעון הקודם; באשר לתמ"ג לנפש, יחסית לרבעון המקביל אשתקד נרשמה עליה של 1.7% ושל 2.3%. באשר לגידול השנתי, נרשמה עלייה של 3.2% בתמ"ג העסקי ושל 4.4% לעומת הרבעון הקודם. הייצוא רשם עליה שנתית של 3.8% תמ"ג ביצוא, לעומת עליה של 7.7% ברבעון הקודם.
הלמ"ס מדווח על גידול שנתתי של 2.8% בתל"ג ברבעון הראשון
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל