הריח של מאפים חמים מקבל אותנו בכל רשת מזון ובכל מאפייה שכונתית. ריח שמסמל בית, ילדות, נחמה. אלא שמתחת לניחוח הממכר מתרחשת תופעה צרכנית מטרידה. מוצרים שבעבר היו נגישים לכל כיס הפכו למוצרים יקרים, לעיתים אפילו מוגזמים. הצרכן הישראלי יודע, מרגיש ומתרעם על יוקר המחיה, אך ממשיך לשלם. לא מתוך בחירה רציונלית, אלא מתוך שילוב של הרגלים עמוקים, רגש, אימפולס ונוחות.
המאפים לא השתנו - רק המחיר: שוק המזון הפך למכונת רווח על חשבוננו
דיון נוסף בחוק הגיוס: מחלוקת סביב אחד הסעיפים הנפיצים
הפיגוע בסידני: הנסיעה המסתורית של המחבלים לפיליפינים | פרטים חדשים
מתרחש אחת לכמה שנים: סופת ביירון הייתה חריגה רק בפרמטר אחד
ערבים קונים דירות בעיר - והתושבים כבר מספידים: "בא על חשבון השקט שלנו"
מאובנים נדירים, נוצות שמורות מסין והפתעה אבולוציונית - כל הפרטים