חדשות מתפרצות

הציבור כבר לא סולח: שוק הפיצות בישראל הוא המראה של הכלכלה כולה

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
פיצה
פיצה | צילום: אינגאימג'

פחות מותג, פחות סיפור, יותר ערך. פחות פרימיום, יותר מחיר קבוע: פיצה היא אולי המוצר האידיאלי לבחון דרכו שינויי עומק בצרכנות הישראלית. מוצר בסיסי, פשוט, עם רכיבים ידועים, קמח, מים, שמן, מלח, רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה. אין כאן טכנולוגיה מתקדמת, אין חומרי גלם נדירים. ובכל זאת, במשך שנים הפכה הפיצה למוצר יקר, כזה שמגש משפחתי עם תוספת חצה בקלות את רף ה־90 שקלים.

לכתבה והסקירה המלאה לחצו כאן>>>

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף