פחות מותג, פחות סיפור, יותר ערך. פחות פרימיום, יותר מחיר קבוע: פיצה היא אולי המוצר האידיאלי לבחון דרכו שינויי עומק בצרכנות הישראלית. מוצר בסיסי, פשוט, עם רכיבים ידועים, קמח, מים, שמן, מלח, רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה. אין כאן טכנולוגיה מתקדמת, אין חומרי גלם נדירים. ובכל זאת, במשך שנים הפכה הפיצה למוצר יקר, כזה שמגש משפחתי עם תוספת חצה בקלות את רף ה־90 שקלים.
הציבור כבר לא סולח: שוק הפיצות בישראל הוא המראה של הכלכלה כולה
אלוף פיקוד מרכז אמר ש"הכתובת על הקיר" - הוא לא ידע כמה הוא צדק
"המלחמה אצלנו בפתח": פרוז'קטור אדום צריך להידלק במערכת הביטחון
ממש כמו באוסטרליה: תושבי הצפון הצטרפו לדאע"ש - ותכננו להתאמן בחו"ל
הנוער בתל אביב לא ממתין למשרד החינוך: הכירו את הסיירת שנלחמת בחרמות ובריונות | מיוחד למעריב
"תופעת החרם החברתי לא עוצרת אצל ילדים": היוזמה המיוחדת לבני הגיל השלישי