במשך היום היו עומסים גדולים במיון בית החולים רמב״ם בחיפה. בשעה 12:00 היו 131 איש (כ-190 אחוז תפוסה) ובכל ביה״ח הייתה תפוסה של 103 אחוז. כעת יש תפוסה של 101 אנשים במיון (140 אחוזים) , סה"כ ביה״ח ב- 95% תפוסה, נכון לשעה זו . 13 איש מחכים במיון מעל 10 שעות.
רמב"ם: תפוסה של 140 אחוזים בחדר המיון, 13 אנשים מחכים מעל ל-10 שעות
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני
העיר בדרום על סף פיצוץ: "הם יאכלו אותכם בלי מלח"
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה