קורן מאושר


זיו קורן, מנכ״ל משותף במשרד הפרסום ראובני־פרידן, נשא בחמישי את הדוגמנית והמגישה סיון קליין לאישה. את הזוג חיתן הרב יעקב ישראל איפרגאן, הידוע בכינויו ׳הרנטגן׳ והאורחים נהנו מהופעה של הזמר שלומי סרנגה. מסמר הערב, למעט הטקס שלשמו התכנסו כולם, היה הקרנתו של סרט מושקע ומצחיק שיזם שותפו של החתן לתפקיד המנכ״ל, ניב חורש -כולל הופעה היסטורית של הצלם זיו קורן, אשר הכחיש כל קשר להיותו החתן באירוע. התייצבו ב׳טראסק׳ בנמל תל אביב לברך את הזוג הצעיר: משה ראובני מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן שייצג גם את הבעלים השני - אודי פרידן - שנעדר עקב שהות בחו״ל, גבי רוטר, יפה אפרתי, נעמה גת, דינה נבות, אורן בר גיל, דני מזרחי ורבים נוספים.



המסע של שטראוס


עדי שטראוס ערך בשבוע שעבר הקרנת טרום בכורה לסרט הדוקומנטרי ״מסע בחזרה לחיים״ במלון ריץ׳ קרלטון הרצליה, בשיתוף ארגון נכי צה״ל.



הסרט מסכם את פרויקט ״טיול שחרור״, שבמסגרתו 20 מפצועי ונכי צה״ל יצאו להשלים את טיול התרמילאים בהודו. שטראוס קיבל את פני האורחים והשותפים, ובהם שר הבינוי יואב גלנט ורעייתו קלודין, יו״ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה״ל, האלוף (במיל׳) אליעזר שקדי, מנהלת אגודת הידידים של ארגון נכי צה״ל ורד רוט, ד״ר ציפי שטראוס והבן יואב שטראוס, רעיה שטראוס ושמואל בן דרור, המשנה למנכ״ל קבוצת שטראוס גיורא בר דעה, מנכ״ל מלאנוקס אייל ולדמן ויעל רון, מנהלת מלון ריץ׳ קרלטון הרצליה.




עדי שטראוס, יואב גלנט ואשתו קלודין ואליעזר שקדי. צילום: אביב חופי


פרץ של חגיגה


ח״כ עמיר פרץ ורעייתו אחלמה חיתנו ביום חמישי האחרון את בנם יפתח עם בחירת ליבו אור, במתחם האירועים ׳דוריה׳. את בני הזוג חיתן הרב שלמה עמאר. אבי החתן חרג ממנהגו כמנהיג פועלים אותנטי, עלה על חליפה ואף התקשט בפרח בדש. בכירי מפלגת העבודה בראשות היו״ר בודי הרצוג הגיעו לשמח חתן וכלה. בין 3,000 האורחים, שחולקו בין שלושה מתחמים שונים, נראו נבחרי ציבור בעבר ובהווה, ראשי ועדי עובדים, בכירים מן המגזר העסקי, ראשי ערים ועוד. נצפו: אורלי רון לובש, אלי אלעזרא, יחיאל חורב, רחל תורממן, דליה איציק, חגי מרום, שמואל פלאטו שרון, עו״ד ציון אמיר, יהודה יפרח בעלי קבוצת ״שבט אחים״ ורבים נוספים.




עמיר פרץ ויהודה יפרח. צילום: רפי דלויה



רון לובש ורחל תורג'מן. צילום: רפי דלויה

בוני הלגו


ביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב סיפק בשישי האחרון מפלט ראוי להורים ולילדיהם הנופשים, שחיפשו אופציה מהנה, מוצלת וממוזגת. במקום נערכה פתיחה למוזמנים בלבד של ה־״לגו פארק״ - 2400 מ״ר של אטרקציות שונות, שכולן קשורות במשחק הקוביות האלמותי, עם למעלה ממיליון


קוביות להרכבה. הגיעו לבנות ולהצטלם: מיקי צימט ואבי מורגנשטרן מחברת מדיוגן - יזמי ׳לגו פארק׳, איציק אברכהן מנכ״ל שופרסל, שרון למברגר מנכ״ל ׳ענני תקשורת׳, שחגג יום הולדת יום לפני והגיע עם בנו נדב, דורון פלד מנכ״ל חברת צעצועי ״אילנית״ ורבים נוספים.




איציק אברכהן מנכ״ל שופרסל. צילום: אביב חופי


שרון למברגר מנכ״ל "ענני תקשורת" עם בנו. צילום: אביב חופי


חכים והאקדמיה לקולנוע


אשת הקולנוע דורים חכים הציגה בחמישי את סרטה החדש "ירח בבית 12" בהקרנה ראשונה. הסרט הוקרן בקולנוע "לב" בדיזינגוף סנטר בתל אביב במסגרת האקדמיה לקולנוע. חכים כתבה את התסריט וגם ביימה את הסרט. מאחורי כל אישה מוצלחת עומד הרבה פעמים גבר מצליח לא פחות, ומי שהגיע לפרגן היה בעלה של חכים, איש העסקים שלמה קרמר.




דורית חכים. צילום: אריק סולטן