הכתבה נכתבה בשיתוף אלדן

להלן חלק מאותם מוצרים ושירותים שניתן להשכיר – וכאמור, גם הודות לכך לחסוך לא מעט כסף:

שירותי מזכירות
יש לכם עסק? אם עד עכשיו הייתם בטוחים שהדרך היחידה ליהנות משירותי מזכירות היא פשוט להעסיק מזכירה במשרה מלאה (או חצי משרה). תשמחו לגלות שכיום ישנן לא מעט חברות חיצוניות אשר מציעות שירותי מזכירות בפרילאנס – כלומר, שירותים שתוכלו לעשות בהם שימוש מתי שאתם רוצים או מתי שאתם זקוקים להם. בצורה כזאת, ניתן לחסוך לא מעט כסף ומשאבים. 

מכונת קפה
מוצר נוסף שאפשר להשכיר ולא חייבים לקנות הוא מכונת קפה – ניתן לבחור מכונת קפה מתוך היצע רחב ומגוון של מכונות קפה. שירות נוסף שניתן להשכיר הוא הקפסולות – חברות אשר משכירות מכונות קפה, מאפשרות גם לקבל אספקה של קפסולות בכל תקופת זמן מסוימת – על פי צורך ורצון. 

אוהלים וציוד קמפינג
אם אתם לא יוצאים לטיולי קמפינג על בסיס קבוע, מאוד יכול להיות שתגלו שלא משתלם לכם לרכוש אוהלים וציוד קמפינג משלכם. ישנן לא מעט חברות ואתרי קמפינג אשר מאפשרים להשכיר ציוד קמפינג: אוהלים, מזרנים, כריות ואפילו מנגל. אז כדאי לבדוק גם את הנושא הזה לפני שמקבלים החלטה. 

כלי מטבח ואירוח
אם אתם מארחים, תוכלו במקרים רבים פשוט להשכיר את אותם הכלים – דרך חברות או עסקים אשר מציעים את השירות הזה. 
לרוב, תוכלו לבחור בין מגוון רחב של כלי מטבח בעיצובים שונים – כך שגם אם חשקה נפשכם להרשים ולהפתיע בכלים מיוחדים תוכלו להשיג את המטרה באמצעות בחירת הכלים המתאימים והנכונים. 

רהיטים
אם אתם מארחים אתם יכולים לגלות לעיתים שאין לכם מספיק ציוד לאורחים – כיסאות, שולחנות או רהיטים אחרים. 
אז החדשות הטובות הן שגם במקרה הזה, יש פתרון, אשר בא לידי ביטוי בחברות אשר מציעות שירותי השכרה של רהיטים מכל הסוגים -ניתן להשכיר רהיטים לתקופות קצרות או ארוכות יותר. 

שמלות
ישנם אירועים מיוחדים בהם יעלה הצורך להתהדר בשמלות יוקרתיות. למעשה, גם ביום החתונה, לא במת חייבים לרכוש שמלת כלה (כידוע, לרוב הכוונה היא ללבוש אותה פעם אחת בלבד ולא תמיד ההוצאה הכספית המהווה חלק מהרכישה תהיה משתלמת). לכן, יש לשים לב שיש לא מעט חנויות, בוטיקים ומעצבים אשר מאפשרים להשכיר שמלות. 
כדאי לבדוק גם את האפשרות הזאת, מכיוון שבכוחה לחסוך מאות ולעיתים גם אלפי שקלים ועדיין לאפשר ליהנות משמלה יוקרתית ומחמיאה אשר תענה על מלוא הצרכים שלכם ויותר.. 

רכבים 
מחירי הדלק רק הולכים ועולים ובאופן כלל, החזקת רכב היא לא עניין זול. מהסיבה הזאת, לא מעט אנשים מוותרים על רכישת רכב. הם עושים שימוש בתחבורה הציבורית ובעת הצורך, כשהם צריכים רכב, הם בוחרים לפנות לחברות אשר מציעות שירות של השכרת רכב
ניתן להשכיר רכב לתקופות זמן קצרות או ארוכות יותר. לרוב יש לא מעט סוגי רכבים אותם ניתן להשכיר – כך שכל אחד יכול לבחור את הרכב אשר יענה על מלוא הדרישות והצרכים שלו מאותה הנסיעה. 

אלו הם כמובן רק חלק מהאלמנטים אותם אתם יכולים להשכיר ויש עוד לא מעט מהם. לכן, כדאי לבדוק את כל האפשרויות הן של ההשכרה והן של הרכישה לפני שמקבלים החלטות ובסופו של דבר לקבל את ההחלטה הטובה והמתאימה ביותר – כמובן, בהתאם לשיקולים הכלכליים, לדרישות ולצרכים. 

הכתבה נכתבה בשיתוף אלדן