יש מצב שיונדאי סנטה פה טובה יותר מהאירופית שתקנו באותה עלות

גם אם המחיר ירתיע אתכם בהתחלה, אל תפסלו אותו מיד. אני מציע לכל מי ששוקל לקנות רכב SUV, שיכול להכיל שבעה נוסעים, להסתכל על הברנש ובעיניים רציניות

אייל לוי צילום: עדי אבישי
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה | צילום: יח"צ
3
גלריה

יונדאי סנטה פה. צילום: יח"צ
יונדאי סנטה פה. צילום: יח"צ | יונדאי סנטה פה. צילום: יח"צ

חזרנו הביתה בשעות הערב סחוטים ועם שמשה קדמית מרושתת בפרפרים שידעו ימים יפים יותר (מדובר בהגנה עצמית, מקסימום נשקול עסקת טיעון). אז איך הסנטה פה? להזכירכם, בתחילת האירוע הרמנו גבה מול המחיר היומרני, אבל כשבוחנים את השפע, הנוחות, היכולות ורמת הלאקשרי, אפשר לשאול: למה לא? כל מה שהאירופים המגונדרים עושים, הוא יודע גם. קוריאה הדרומית היא לא מה שחשבתם.

שלי פז. צילום: עמית אגרונוב
שלי פז. צילום: עמית אגרונוב | שלי פז. צילום: עמית אגרונוב

בשורה מרעננת. עונת המרוצים השנייה של ליגת "קאדילק טיים אטאק" הסתיימה כשבין העולים על הפודיום שתי נשים שסיימו במקום השלישי. אורית גולדבלום, שנוהגת במיני קופר, סיימה במקום השלישי בקטגוריה B לנהגים חובבים ברכבים בעלי הספק מרבי של 205 כ"ס ומידת צמיגים עד 205. שלי פז (בתמונה למטה), המככבת על סיאט לאון קופרה, סיימה שלישית בקטגוריה C לנהגים חובבים ברכבים בעלי הספק מרבי של 240 כ"ס ומידת צמיגים עד 225. במהלך העונה התחרו כ־60 נהגים ונהגות.

תגידו מברוק לסוזוקי באלנו GLX לרגל ההצטיידות במערכת בטיחות מקורית, שסייעה לשדרג את ציון הבטיחות משלושה לארבעה כוכבים וגם את המחיר שהתעדכן ל־98 אלף שקל. למפרט נוספו מערכת בלימה אוטונומית בשעת חירום ומנגנון בקרת שיוט אדפטיבית חכמה שיודעת להתאים את עצמה לרכב שמלפנים. מאחר שהמערכת לא כוללת בקרת סטייה מנתיב, באלנו תמשיך להימכר עם מערכת מובילאיי, בהתקנה מקומית.

תגיות:
רכב
/
יונדאי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף