בדגם היברידי ובטיחותי יותר: הסוזוקי סוויפט חוזרת לישראל

סוזוקי סוויפט, הדגם הנמכר ביותר של היצרנית בישראל, מגיעה בפורמט היברידי: קהל היעד לא השתנה, רמת הבטיחות דווקא כן. וגם: גרסת הפלאג-אין של ג'יפ הקומפאס

אייל לוי צילום: עדי אבישי
סוזוקי סוויפט
סוזוקי סוויפט | צילום: יח"צ סוזוקי
4
גלריה
סוזוקי סוויפט
סוזוקי סוויפט | צילום: יח''צ סוזוקי
סוזוקי סוויפט
סוזוקי סוויפט | צילום: יח''צ סוזוקי

גלגלים רזרביים

בשבוע הקרוב יחל שיווקו של ג'יפ קומפאס בגרסת פלאג־אין נטענת (בתמונה למטה). זאת אומרת, שילוב של חשמל ובנזין. מדובר בסוללה בעלת קיבולת של 11.4 קילוואט עם יכולת נסיעה של 50 ק"מ על חשמל בלבד, ובמקרה הזה המהירות המקסימלית תהיה 130 קמ"ש. הרכב, בעל ההנעה הכפולה, מסתייע כאמור במנוע בנזין־טורבו בנפח 1,300 סמ"ק. הוא יגיע עם שתי גרסאות, לימיטד ו־S מודל. הראשונה בעלת הספק של 190 כ"ס, והשנייה כבר עוצמתית עם הספק של 240 כ"ס. מחיר הרכב יחל ב־229 אלף שקל. לא נשכח לציין שלחובבי רכבי הבנזין נטו, קומפאס ינחת גם עם שלוש רמות גימור חדשות שמחירן יחל ב־169 אלף שקל.

ג'יפ קומפאס
ג'יפ קומפאס | צילום: באדיבות היצרן

לקסוס דיווחה על תוכניותיה לשנה הקרובה. כבר החודש היא משיקה שתי מכוניות לחובבי ההגה - את LC 500 קבריולט ואת IS החדשה ברמת גימור F ספורט, דגם שנבדק ופותח במסלול המרוצים בשימויאמה, יפן. לקראת סוף הרבעון הראשון של השנה, לקסוס תשיק מתיחת פנים ל־LS, ספינת הדגל. יחד עם התוכניות לעתיד, היבואנית סיכמה את השנה המאתגרת. את 2020 היא סיימה עם 1,470 מסירות של רכבי לקסוס חדשים והצליחה להגדיל את נתח המכירות בשוק הפרימיום בישראל ל־11%.

מסכי המידע המתקדמים ברכבי מרצדס נחשבים לרמה בפני עצמה. בשבוע שעבר החברה הציגה את הדור הבא שיגיע עם רכב ה־EQS, דרגת־העל ברכבי החשמל של היצרנית הגרמנית. כלי יוקרתי האמור להגיע אלינו ברבעון האחרון של השנה. מדובר במסך קעור ברוחב 14.1 ס"מ, שמגינה עליו זכוכית בעלת ציפוי אלומיניום למניעת שריטות. מסך שהנהג והיושב לצדו יכולים לתפעל, כל אחד לצרכיו. המערכת משתמשת ביכולות של בינה מלאכותית כדי להציג את האפשרויות המתאימות למשתמש. מתחיל להתגעגע לימים שבקושי קלטנו “שירים ושערים" ברשת ב

תגיות:
סוזוקי
/
מרצדס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף