הכתבה נכתבה בשיתוף חוצלארץ

עם חוצלארץ תוכלו למצוא בקלות ובנוחות עבודה אצל מעסיק ישראלי הנמצא בחול בכל מקצוע שמתאים לכם, לראות עולם, להרוויח כסף ולתת לעצמכם עדיפות גדולה לצעד הראשון שלכם באזרחות. 

לעבוד ולטייל בחול
לכולנו יש את החלום הזה, לראות את המראות, הנופים, האתרים ההיסטוריים או את החופים המשגעים שתמיד ראינו בתמונות של אחרים. טיול לאירופה, ארצות הברית, אוסטרליה והמזרח אינו רק מרחיב אופקים ומאפשר לכם להיות במקומות שעליהם כולם מדברים, אלא גם מאפשר לכם מעט מרגוע ושלוות נפש לפני הנחיתה באזרחות אחרי השירות הצבאי ועשיית הצעדים הראשונים בלימודים או בקריירה כאזרחים צעירים במדינת ישראל.

על מנת לאפשר לכם לשלב בין הטיול הגדול שעליו תמיד חלמתם לבין עבודה בחול שתממן לכם אותו וגם תעזור לכם לחסוך קצת לתחילת החיים האזרחיים, הקמנו את חוצלארץ, האתר שמקשר בין מעסיקים ישראליים בחול לבין עובדים צעירים ישראלים. בדרך זו, כשתחזרו סוף סוף לארץ עמוסים בחוויות טובות, תוכלו לתת לעצמכם יתרון אדיר על פני בני גילכם עם מעט יותר כסף בכיס, ניסיון מעשי בעבודה, כישורים טובים יותר בשפה, ואולי גם המלצות מן המעסיק במקצוע שבו תרצו לעסוק בארץ. 

חוצלארץ
חוצלארץ הינו אתר המקשר בין מעסיקים ישראלים המתגוררים בחול ומנהלים שם את עסקיהם לבין עובדים ישראלים.המשרות הינן מגוונות מאד ולחלקן אין צורך בניסיון קודם, באתר תוכלו למצוא משרות הקשורות לאבטחה, אנשי מכירות, מנהלי תוכן, טכנאים מסוגים שונים, פקידי ופקידות קבלה, נציגי שירות לקוחות, מטבח ומלצרות ועוד ועוד. חלק מן המעסיקים דורשים ידיעה בסיסית בשפה האנגלית או בשפת המקום אם אתם דוברים אותה, וחלק זקוקים דווקא לעברית השגורה בפיכם כדי לשוחח או להעניק שירות ללקוחות ישראליים.

המקומות שבהם ניתן לעבוד גם הם מגוונים מאד החל מן המזרח הרחוק כגון תאילנד והפיליפינים דרך יוון, טורקיה או קפריסין, מדינות אירופה הקלאסית כגון אנגליה, גרמניה ושוויץ וערים שונות רחבי ארצות הברית וקנדה. המשכורות שאותן תוכלו להרוויח משתנות ממעסיק למעסיק וממקצוע אחד למשנהו, אך אנו מקפידים לעבוד רק עם מעסיקים הוגנים שסוננו היטב על ידינו ואשר משלמים בעין יפה ועל פי כל כללי וחוקי המקום בו הם נמצאים. 

איך זה עובד?
על מנת לבחור לעצמכם עבודה בחול כל שתצטרכו לעשות זה להירשם לאתר שלנו, לצלם סרטון בו אתם מסבירים מעט אודות עצמכם, לבחור את היעד הרצוי לכם ולהמתין למעסיק שבדיוק הרגע מחפש אתכם. חלק מהמעסיקים אפילו ידאגו לכם לכל נושא הוויזה והאישורים השונים, יסייעו לכם למצוא כרטיסי טיסה ואפילו יבואו לאסוף אתכם משדה התעופה.

כשתגיעו לחו"ל תוכלו להתחיל לצבור ניסיון בעבודה שבחרתם, לשפר את האנגלית שלכם או לרכוש את שפת המקום, להכיר ישראלים נוספים שיעבדו אתכם ולהתחיל לצבור חוויות נפלאות בדיוק כפי שתמיד חלמתם ולבקר בכל המקומות שבהם תמיד רציתם לבקר בימי החופש שלכם. במקום לשרוף חסכונות, אתם מרוויחים משכורות שאותן ניתן לחסוך ולקחת איתכם בחזרה לארץ להתחלה טובה יותר בחיי האזרחות. 

חוצלארץ - עבודה לצעירים בחו''ל (צילום: unsplash)
חוצלארץ - עבודה לצעירים בחו''ל (צילום: unsplash)

להלן כל הדרכים אל שילוב מוצלח של עבודה וטיול בחו"ל

עבודה בארצות הברית 
ארה"ב היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור מטיילים רבים שרוצים לחוות חוויות אורבניות מודרניות מצד אחד כמו למשל וושינגטון דיסי או ניו יורק, ומצד שני טבע פראי ובתולי כגון הרי הרוקי, הגראנד קניון, המישורים הירוקים של מונטנה או המדבריות הצחיחים של נוואדה. עבודה בארצות הברית מאפשרת לכם לשלב ניסיון מעשי במקצוע שתרצו לבחור לעצמכם עם הרחבת אופקים משמעותית בכל תחומי החדשנות, ההיסטוריה, התרבות, האמנות ושמורות הטבע המפורסמות ביותר בעולם, להכיר אנשים מעניינים ולחזור הביתה עמוסי חוויות טובות. 

עבודה באוסטרליה 
אוסטרליה, היבשת הקטנה בעולם, מכילה שפע של אטרקציות מדהימות ומגוונות מאד החל מגלישת גלים ואתרי צלילה מהטובים והיפים בעולם, דרך ביקור בגני החיות ובפארקים הלאומיים הכוללים צפייה ממרחק נגיעה בחיות הכיס המיוחדות של אוסטרליה ועד לחוויה אורבנית מודרנית בעיר סידני. אוסטרליה הינה גם תחנת מעבר נוחה לאיי ניו זילנד וטסמניה הסמוכים, לפיליפינים, ליאווה, לפפואה ניו גינאה ואפילו לאנטרקטיקה. כך שהטיול שלכם בהחלט יכול להתפרש על פני אינספור תחומי עניין.

עבודה באוסטרליה יכולה לספק לכם תעסוקה נעימה ונוחה בזמן שאתם צוברים כסף לעוד ועוד גיחות לאיזורים הבתוליים ומלאי ההרפתקאות שאפשר למצוא רק בקצה העולם. השתלבות לעבודה באוסטרליה יכולה לאפשר לכם לצבור ניסיון בתחום עיסוק שחביב עליכם, להכיר אנשים נפלאים ואת התרבות העשירה של האבורג'ינים, ילידי אוסטרליה, שהמציאו את כלי הנגינה העתיק ביותר בעולם. עבודה באוסטרליה פותחת בפניכם אופקים שלא ידעתם שקיימים בכלל וחוויות שאי אפשר לקבל בשום מקום אחר בעולם. 

עבודה באסיה 
על אף הנטייה המקובלת לשים בסל אחד את כל מדינות אסיה ולהתקשות להפריד בין תאילנדים, יפנים, סינים או קוריאנים, חשוב לזכור שכל מחוז וכל מדינה הינם בעלי היסטוריה נפרדת ותרבות עשירה שאמנם הושפעה רבות האחת מן השניה, אך עדיין שומרת על מקוריותה. חשוב להבין כי תרבויות המזרח הינן מגוונות ושונות זו מזו בהרבה היבטים אף על פי שיש להן קוים משותפים כגון אמונה דתית ( בודהיזם, הינדואיזם, נצרות ושינטו הינן בעלות ההשפעה הגדולות ביותר במזרח ).

עבודה באסיה מאפשרת לכם להיכנס לעולם שונה לחלוטין ובעל תפיסות אחרות לגמרי מתרבות המערב בו האמנות, האמונה, התרבות וקצב חיים הינם אחרים לגמרי ובהחלט עשויים לשנות את חייכם מן הקצה אל הקצה. הנופים המהפנטים, האווירה הקסומה והאופי המקומי המיוחד של המזרח הינם חוויה שמשפיעה עמוקות על כל מבקר בין אם אתם מסתפקים ברביצה עצלה על חופי הים או ביקור מזדמן במוזיאון או במקדש.

עבודה באסיה מאפשרת לכם להתחבר למזרח בדרך הקלה והנוחה ביותר ולממן את השהייה שלכם בדרך הטובה ביותר על ידי עבודה מסודרת שגם מעניקה לכם ניסיון ורקע במקצוע שבחרתם. בזכות עבודה באסיה תוכלו להפגש פנים אל פנים עם השפה, התרבות המקומית והאנשים הפשוטים שיפקחו את עיניכם לדרך אחרת, שונה ולא מוכרת, מדרך המערב. 

חוצלארץ – הדרך שלכם לראות עולם
באתר חוצלארץ תוכלו למצוא לא רק את פרטי המשרה אלא גם סרטוני תדמית, תנאי העסקה, סביבת המגורים והמלצות מהחבר'ה שכבר עובדים שם. בין אם אתם עומדים להשתחרר, רוצים לחסוך כסף לטיול הגדול, או פשוט מחפשים את החוויה הבאה שלכם– חוצלארץ זה המקום שיסדר לכם את העבודה הבאה מעבר לים. היכנסו לאתר, הירשמו והפכו את החלום למציאות!

הכתבה נכתבה בשיתוף חוצלארץ