"התחלנו מאפס": כך הפכו צמד הפרסומאים ליצרני הקמפיינים הגדולים בישראל

את דניאל וינר וליאור ששון אתם מכירים, גם אם לא פגשתם אותם מעולם: CityMedia, משרד הפרסום שהקימו, אחראי לחלק מהפרסומות שכובשות את הפריים טיים בטלוויזיה ומחוללות פלאים בדיגיטל

טליה לוין צילום: ג'רמי לדנר
ליאור ששון, דניאל וינר
ליאור ששון, דניאל וינר | צילום: אוהד רומנו
5
גלריה

הם אחראים לכמה מהקמפיינים הזכורים יותר שראיתם לאחרונה: לרשת הסופרים קוויק עם ליאור אשכנזי ולהקת היהודים, לבורסה לניירות ערך עם זופר אבדיה (אבא של דני) ועדי אשכנזי, לקמפיין הבינלאומי של מרוקנאויל, ל־weshoes (עם העיבוד לשיר "זה קורה") ועוד. את ליאור ששון ודניאל וינר, מקימי משרד הפרסום CityMedia, אפשר להגדיר כזן אחר של פרסומאים, בטח לא מה שקופץ לראש כשחושבים על משרדי פרסום סטנדרטיים. אומנם הם כבר ותיקים בתחום ופעילים בו 11 שנים, אבל בניגוד למי שהתחילו את הדרך במשרדי פרסום אחרים, הם עשו הכל

זופר אבדיה, עדי אשכנזי
זופר אבדיה, עדי אשכנזי | צילום: סיטימדיה
קמפיין בראשית
קמפיין בראשית | צילום: סיטימדיה
ליאור ששון, דניאל וינר
ליאור ששון, דניאל וינר | צילום: אוהד רומנו
קמפיין קוויק
קמפיין קוויק | צילום: סיטימדיה
תגיות:
פרסומות
/
מעריב סופהשבוע
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף