הם אחראים לכמה מהקמפיינים הזכורים יותר שראיתם לאחרונה: לרשת הסופרים קוויק עם ליאור אשכנזי ולהקת היהודים, לבורסה לניירות ערך עם זופר אבדיה (אבא של דני) ועדי אשכנזי, לקמפיין הבינלאומי של מרוקנאויל, ל־weshoes (עם העיבוד לשיר "זה קורה") ועוד. את ליאור ששון ודניאל וינר, מקימי משרד הפרסום CityMedia, אפשר להגדיר כזן אחר של פרסומאים, בטח לא מה שקופץ לראש כשחושבים על משרדי פרסום סטנדרטיים. אומנם הם כבר ותיקים בתחום ופעילים בו 11 שנים, אבל בניגוד למי שהתחילו את הדרך במשרדי פרסום אחרים, הם עשו הכל