הכתבה נכתבה בשיתוף i-fal

סקירה וחוות דעת על אודות i-fal - לימוד אנגלית אונליין
זה לחלוטין טבעי. ככל שהשנים עוברות הולכת ופוחתת המוטיבציה שלנו ללמוד דברים חדשים בכלל (ושפות חדשות בפרט). קריאת ספרים וצפייה בסרטים באנגלית עם תרגום אכן עשויים לשפר את האנגלית שלך מעט אבל ללא מדריך מקצועי אשר יוכל להכווין ולתקן אותך, הדרך לשליטה באנגלית ברמה שתשרת אותך בחיי היומיום ובעיקר בעולם המקצועי היא ארוכה מדי.

תנאי בסיסי להצלחה
דוגמה בולטת אחת מני רבות מספקים לנו אנשי ונשות עסקים, הנדרשים להכיר את השפה האנגלית מספיק על מנת ליצור קשר עם מקבילים, גופים וספקים בין-לאומיים, להתעדכן בחידושים מהעולם או אפילו לקרוא מחקרים אקדמאיים רלוונטיים באנגלית. ובין אם עליהם ללמוד אנגלית מאפס או לשפר את האנגלית למען מטרה ספציפית, אנשים רבים אינם מצליחים למצוא את הזמן להגיע לרמת שליטה באנגלית איתה ירגישו בנוח.

פשוט ללמוד אנגלית במאה ה-21
כאן נכנסת לתמונה אפליקציית I-fal: אפליקציה בעלת ביקורות מצוינות, הטוענת שהיא מקצרת את הדרך הזו באמצעות כמה לחיצות שיובילו אותך לנתיב לימוד אישי בליווי מאת מורה מקצועי לאנגלית. אז למה לא לנסות? לאחר חיפוש זריז בחנות האפליקציות הורדנו את האפליקציה המתגאה בדירוג של חמישה כוכבים. וכבר בהתחלה חיכתה לנו הפתעה.

ברוך בואך – מגיע לך שיעור ניסיון בחינם
בעת פתיחת האפליקציה בפעם הראשונה מברכת אותנו ההודעה המעודדת "מגיע לך שיעור ניסיון בחינם! אין צורך בהכנסת פרטי אשראי", משב אוויר מרענן בתקופה שבה קודם כל מבקשים מאיתנו את המידע הכי רגיש שלנו לפני שמתייחסים אלינו. 

פתיחה טובה, מציעים לנו שיעור בחינם והאצבע באופן אוטומטי לוחצת על "בואו נתחיל".

טווח שעות נרחב ונוח
לאחר תהליך הרשמה בסיסי ביותר שכלל שם, כתובת אי מייל ומספר טלפון לשליחת תזכורת לקראת השיעור, התחלנו את תהליך קביעת השיעור הפרטי החינמי. מעבר לזמן ביום בו ברצונך לקיים את השיעור, האפליקציה מבקשת ממך לבחור האם ברצונך שהמורה יתקן אותך במהלך השיעור, שהשיעור יוקלט והאם יש לך צורך באנגלית עסקית. כדי לבחון את הטווח של המערכת, ניסינו לפנות בשעות ובתאריכים שונים - וגילינו כי ישנם שיעורים פנויים כמעט בכל יום - משעות הבוקר המוקדמות ועד לאחת עשרה בלילה.

שיעור הניסיון היה יעיל במיוחד
אנחנו בטח לא פראיירים וכשנותנים לנו מתנה, אנו מנצלים אותה עד הסוף. קביעת שיעור הניסיון בעזרת i-fal לקחה לנו פחות מדקה אבל כאשר לחצנו על השם של המורה, ראינו את הדירוג שלו (4.7/5 – ממוצע של עשרים תגובות), את מה שכתב על עצמו ואת האפשרות לחיפוש מורה אחר מתוך המאגר.

ביטלנו את שיעור הניסיון והתחלנו מחדש. הפעם עברה רבע שעה עד שבחרנו את המורה הרצוי וקבענו עמו את שיעור הניסיון. מאגר המורים הפרטיים נוח לחיפוש, בלחיצת כפתור קיבלנו את כל המידע שיכלנו לבקש על כל מורה פרטי ולמדנו להכיר אותו על פי החוזקות שלו – בעיקר מתוך התגובות של תלמידי העבר שלו. אנחנו מאמינים שזה היה זמן שהושקע בצורה חכמה כי השיעור התנהל בקצב מעולה.

פסק הדין: נגמרו התירוצים
i-fal עומדת בטענה שלה, קביעת שיעור פרטי עם מורים מקצועיים לאנגלית והיכולת לעשות אותו בכל שעה ובכל מקום מנצחת את כל התירוצים לא ללמוד אנגלית. חשוב לציין כי המחיר של הנוחות הזו, לאחר השיעור הראשון בחינם, הוא בין 17-23 שקלים לשיעור בלבד. מדיניות הביטולים נוחה ושירות הלקוחות מצוין.

ההמלצה הסופית – תנו צ'אנס לשיעור הניסיון, אחר כך תגידו לנו Thanks a lot.  

לאתר אייפאל וקביעת שיעור ניסיון בחינם - לחצו כאן 

הכתבה נכתבה בשיתוף i-fal