הכתבה נכתבה בשיתוף גודלייף אאוטדורס

בעידן הפוסט קורונה טסנו כולנו לכל הכיוונים על הגלובוס ולכל הריזורטים הכי מפנקים מהמלדיביים וסיישל עד דובאי ומיקונוס… אבל כמו שאומר המפקד בצבא לכל שבת יש מוצאי שבת ולכל חופשה יש את הנחיתה המבאסת בבן גוריון. אז אם גם אתם הגעתם למסקנה המתבקשת שכדי ליהנות כל הזמן צריך לייצר את הריזורט המפנק אצלכם בבית, אז תמשיכו לקרוא. 

ליקטנו כאן במיוחד עבורכם את המוצרים הכי לוהטים לקיץ 2023 עם מקסימום האימפקט להפוך את המרפסת שלכם לריזורט. בואו נתחיל: 

פופים לבריכה
הטרנד הכי לוהט בשנים האחרונות הוא פופים צפים לבריכה. מדובר בפופים לכל דבר רק שהם עשויים בדי חוץ אריג מסוג 100% אולפין חזקים ועמידים במיוחד ובמילוי חרוזי קלקר במגוון דגמים שהופכים את השהייה בבריכה שלכם לחגיגה.
 
יש בקטגוריה הזו מבחר של דגמים וצבעים כאשר הנמכרות ביותר הן כמובן הכורסאות הארוכות והקצרות אבל ממש אחריהן ובמרחק לא גדול - דגמים מדליקים כמו קונכיה XL שזה פוף זוגי (דגם שיצא רק העונה) עם רשת באמצע המאפשרת לזוג הרוחצים להיות חצי במים וחצי בחוץ, מזרן קווילט, ערסל (גם הוא עם רשת טבילה), מגש למשקאות… . והדגמים כולם זמינים במבחר גדול של צבעים עם גוונים של אבן, פשתן, לבן ואפור לסולידים שביניכם ועם כחול אקווה ורוז (ורוד רגוע יחסית) לאלו שמחפשים קצת יותר צבע בבריכה.
 
השנה גם התווספו למבחר פופים חדשניים עוד יותר בסדרת פרימיום תחת הקולקציה POOL PRIME אשר בהם במקום מילוי הקלקר יש מילוי של חומר בתבנית (דומה לחומר של סנדלי קרוקס) בשילוב ספוג QUICK DRY (ספוג שאינו סופח מים). אלו פופים עמידים במיוחד שניתן גם לכבס את הכיסוי שלהם.
 
קולקציה זו זמינה כרגע ב-3 דגמים מזרן + ערסל + מגש הניתנים לרכישה בחבילה. 

פופים לצד הבריכה / למרפסת
טרנד לוהט לא פחות הוא הפופים למרפסת - גם כאן הם עשויים בדי אולפין עמידים בשמש אבל כאן ישנה חשיבות שבדי האולפין יכללו שכבת איטום למים - כך שתוכלו פשוט להשאיר את הפופים בחוץ ולא לדאוג אם נרטבו אחרי שהתיישבתם עליהם רטובים מהבריכה או מהגשם/טל וכו' - כי המים פשוט אינם חודרים את הבד. חידוש קטן אבל מאוד חשוב. 

וגם כאן ישנו מגוון די רחב - קולקציית POOLSIDE כשמה - לצד הבריכה אבל לא רק. יכולה בהחלט להשתלב בכל מרפסת גם ללא בריכה. 

קולקציית RESORT - מיטות וכורסאות רחבות בגוון כאמל המדברי - כמו בריזורטים הכי נחשבים. 

וקולקציית PATIO עם בד עשיר וסלוני במיוחד… מוזמנים לשטוף את העיניים.  

כל הפופים במבצע של משלוח חינם בהזמנות מעל 500 ש"ח - וזה חשוב ומשתלם במיוחד כי אלו פריטים גדולים שהמשלוח שלהם בדרך כלל לא זול. 

מבחר הפופים לבריכה ולצד הבריכה - כל הקולקציות מרוכזות בעמוד אחד

הפופים בתמונה - 2 כורסאות ישיבה עם הדום מהקולקציה POOLSIDE. (צילום: יח''צ)
הפופים בתמונה - 2 כורסאות ישיבה עם הדום מהקולקציה POOLSIDE. (צילום: יח''צ)

עגלת קולר למשקאות
ללא ספק הלהיט של הקיץ הזה… מכירים את זה שאתם מארגנים אירוע במרפסת וכדי שלא תצטרכו לשלוח את כולם למקרר אז אתם שמים את כל המשקאות בפיילה של הכביסה? אז באמת שהגיע הזמן להשתדרג. 

עגלת קולר למשקאות סוגרת לכם פינה במקסימום קלאס ומינימום מאמץ - עם 76 ליטר של נפח להכניס עד 80 בקבוקים/פחיות ושומרת על המשקאות קרים עד 24 שעות (כמובן בתוספת הקרח שאתם שמים) וגם כאן מגיע לכם המוצר קומפלט עם פותחן בקבוקים מובנה, פתח ניקוז מאחור, זמינה בצבעים שחור ולבן הכי קלאסיים שיש. 

וגם כאן יש מבצע מאוד משתלם שכדאי לנצל - מי שרוכש באתר מקבל עם עגלת המשקאות כף יעה נירוסטה (לסידור הקרח) וכיסוי מגן ללא תוספת תשלום. 

עגלת קולר למשקאות ב-895 ש"ח עם כף יעה נירוסטה וכיסוי מגן במתנה

עגלת קולר בעיצוב רטרו בצבע לבן (זמינה גם בשחור) (צילום: יח''צ)
עגלת קולר בעיצוב רטרו בצבע לבן (זמינה גם בשחור) (צילום: יח''צ)

מקלחון חוץ נירוסטה עם משטח עמידה
אם יש לכם בריכה או ג'קוזי או אם אין לכם - מקלחון חוץ או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו מקלחוץ הוא מוצר חובה למרפסת. אם יש בריכה/ג'קוזי אז מתבקש להישטף לפני ואחרי וגם בכדי למנוע את מצעד הטפטופים לתוך הבית. אם אין לכם בריכה/ג'קוזי - אז מקלחון חוץ יהיה המרענן הרשמי לכם. והחדשות הטובות שמקלחוני החוץ שאנחנו מציגים לכם כאן עשויים נירוסטה (פלדת אל חלד) וכוללים משטח עמידה עם חיבור מהיר למים קרים וחמים. היתרון של משטח העמידה הוא שאינכם צריכים לקבע את המקלחון לקרקע… וזה יתרון גדול. 

עכשיו דמיינו לעצמכם מקלחון נירוסטה מעוצב עם משטח עמידה עשוי לוחות עץ במבוק, עץ קשה ואיכותי דומה לאיפאה (ממש כמו בתמונה למטה) עומד אצלכם במרפסת ולידו מתלה מגבות ובשיא החום או דווקא בשעות הערב לאור השקיעה אתם פשוט יוצאים החוצה ושוטפים מעליכם את היום החם והדביק שעבר עליכם. 

מסתבר אגב שאצל רוב גברים קיים יצר אבולוציוני קדמוני שגורם להם לרצות להתקלח בחוץ תחת כיפת השמיים וזו משאת נפשם לא רק בקיץ אלא בכל עונות השנה. 

גם כאן ישנו מגוון רחב של דגמים, עיצובים וצבעים, כשהמחירים מתחילים מ-3,290 ש"ח עבור מקלחון דגם WONDERFALL עשוי נירוסטה 304 כולל משטח עמידה (שהוא גם הנמכר ביותר), דרך הדגמים העשויים נירוסטה 316 (עמידה יותר) - דגם פאבליק (בתמונה) הכולל לחצן מנתי ומתאים במיוחד למקומות אירוח ב-3,490 ש"ח לא כולל משטח, דגם סילבר טיוב ב-4,950 ש"ח כולל משטח ובלאק טיוב  5,950 ש"ח כולל משטח ועד 6,650 ש"ח עבור דגם רוסטיקו היוקרתי בצבע נחושת, גם הוא כולל משטח. בכל הדגמים יש אפשרות לאיסוף עצמי ולחסוך את ההתקנה בביתכם (250 ש"ח) וישנה גם אפשרות לוותר על משטח העמידה ולהתקין את המקלחון באופן קבוע ע"י חיבור ליציקת בטון וחיפוי עם לוחות דק עץ. 

מקלחוני חוץ נירוסטה עם משטח עמידה החל מ-3,290 ש"ח

מקלחון חוץ נירוסטה עם משטח עמידה (צילום: יח''צ)
מקלחון חוץ נירוסטה עם משטח עמידה (צילום: יח''צ)

בנוסף ל-3 הקטגוריות שציינו למעלה אולי תמצאו עניין במוצרים ייחודיים אחרים - מחזיקי הבירה עשויים נירוסטה עם פותחן מובנה בתחתית ששומרים על הבירה שלכם קרה לאורך זמן עכשיו להשיג רביעייה ב-119 ש"ח בלבד, או מוצרים קצת יותר כבדים מבחינת ההוצאה כמו גזיבו אלומיניום עם גג רפפות ידני אשר מאפשר לכם להוסיף שטח מקורה במרפסת בלי צורך בהיתר בנייה (חוק הפרגולות). ג'קוזי שעשוי חומר רך ולא מתנפח או אדניות מתכת עם רשת למטפס וגלגלים.

כל זאת ועוד תוכלו למצוא באתר החברה של גודלייף אאוטדורס ואם תרצו להתרשם מהמוצרים מקרוב תוכלו לבקר באולם התצוגה בקיבוץ העוגן (5 דקות מנתניה). 

ובינתיים שיהיה לכם קיץ לוהט ומרענן גם יחד בריזורט הביתי המפנק שלכם !

הכתבה נכתבה בשיתוף גודלייף אאוטדורס