הכתבה נכתבה בשיתוף נאטורפיל

מכוני הסרת שיער בלייזר הפכו לדבר פופולרי בשנים האחרונות וזה לא מפתיע: הרצון להסיר שיער גוף בלתי רצוי, לקבל עור חלק ונעים ולהיפטר מהצורך להתעסק בעניין, הוא בהחלט חלום של נשים וגברים רבים. אפשר להבחין בפתיחה של סניפים חדשים כמעט בכל קניון או מתחם קניות חדש. אז אם גם אתם מתכננים להתחיל בקרוב הסרת שיער בלייזר, הנה לפניכם הטיפים הכי חשובים לבחירת מכון הסרת שיער בלייזר:

בדיקת תעודות ורישיונות
נו למי יש כוח להתעסק בדברים האלו.. נכון. אבל אם אתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות, חשוב מאוד לא לדלג על השלב הזה: הסרת שיער בלייזר דורשת ידע מקצועי ואיש צוות מיומן בהפעלה וטיפול עם מכשיר הלייזר. וודאו שהמכשירים במכון עם רישיון ממשרד הבריאות ושאנשי הצוות בו מורשים לטפל בו ועם הכשרה מתאימה לעניין. אל תתביישו לבקש תעודת הסמכה ולהתעניין היכן היא ניתנה.

חוות דעת
יש מי שיגידו שחוות דעת שמקבל מכון הסרת שיער בלייזר הן לא תמיד משהו שאפשר לסמוך עליו, עקב הציפיות השונות של כל אחד ואחת, כמו גם השוני בין סוגי העור, השיער ואזורי הטיפול השונים בגוף. יחד עם זאת, אפשר להתרשם באופן כללי מביקורות ברשת כדי להבין את תמונת המצב של הטיפולים במכון המסויים שבו אתם מתעניינים. אם במקרה תיתקלו ברוב מוחלט של תגובות מאוכזבות רבות של לקוחות, יכול להיות שעדיף להתרחק.. במידה והתגובות מעורבות, אפשר לשאול מישהו שטופל בסניף שלכם על החוויה שלו מהשירות, מה שביעות הרצון שלו מהתוצאות ומה מצב גדילת השיער שלו כרגע.

שיחת ייעוץ ראשונית
רוב המכונים מציעים שיחת ייעוץ ראשונית חינם. כדאי לנצל אותה ולאבחן באמצעות מכשיר מקצועי את סוג השיער שלכם, האם ועד כמה ניתן לטפל להסרתו, מה נדרש מכם לעשות במידה ותרצו להתחיל טיפול (לעיתים יש צורך להימנע מחשיפה לשמש בתקופת הטיפול, לעיתים לעבור להסרת שיער בסכין בלבד ועוד..) ומה צפי סיכויי ההצלחה של הטיפול לפי סוג וצבע העור ושיער הגוף שלכם. שיחה כזו גם תתן לכם יותר מושג על איזה מכשיר יתאים לטיפול בכם (ישנם מכשירים מהדור הישן ומהדור החדש) כך שתוכלו למצוא מידע ברשת על המכשיר, אופן פעולתו ומה תופעות הלוואי הצפויות אם ישנן.

טיפוח וניקיון
אין כמו להגיע למקום שנעים להיות בו ולהעביר שם זמן משמעותי משגרת היומיום שלנו. החלטת לפרגן לעצמך עם טיפולי לייזר? אל תעליב אותך עם מקום מוזנח או לא נעים לשהייה. טיפוח ואסתטיקה זה חלק חשוב בחוויית השירות. ובאשר לניקיון – מן הסתם אין מישהו שהיה מפקיד את הגוף שלו לטיפולים במקום שאין בו הקפדה על ניקיון האזור, ניקיון מכשירי הלייזר וכיסא הטיפולים. מומלץ לבקש לערוך סיור קצר במקום ולשאול את צוות המטפלים על שגרת הניקיון של כל אלה.

טכנולוגיה
טוב, הגענו לחלק המרגש באמת: באיזה מכשיר לייזר משתמש המכון?

אז כמו שאמרנו, אם מדובר במכון לייזר גדול בדרך כלל נעשה שימוש במכשירי לייזר מהדור החדש על מנת לתת מענה לאנשים בעלי סוגי עור או שיער שונה. קיימות מספר חברות מובילות בתחום הלייזר כיום וכדאי לברר בשיחה טלפונית או בשיחת הייעוץ אילו מכשירים קיימים במכון. אחרי שתדעו, ניתן לחפש מידע אודותיהם ברשת.

אנחנו יודעים לספר לכם שמכשירי הדור החדש של הלייזר מומלצים באופן גורף: פחות סיכונים של פגיעה בעור, הרבה פחות כאב, וכן התאמה למבחר גדול יותר של צבעי שיער וגוף. מכשירים בטכנולוגיית ה- SHR לדוגמא, מציעים חוויית טיפול כמעט נטולת כאב, שמבוססת על שיטת פולסים קצרים של לייזר במספר גבוה יותר לשנייה. השיטה הזו מאפשרת טיפול עם פחות סכנה לצריבה או כאב בעור ויחד עם זאת מוכיחה יעילות גבוהה במיוחד בהסרת שיער לאורך זמן רב.

עוד מנפלאות הטכנולוגיה, מכשירי לייזר עם תוסף שמיועד לאזור הפנים: נחיריים, אוזניים ועוד. לא צריך להתבייש, מה לעשות – לא כולנו קיבלנו את הגנים הנכונים לעניין הזה ואם יש אפשרות לטפל ולהרגיש יותר בנוח, טוב שנולדנו בדור הנכון.

נאטורפיל סופרנו טיטניום (צילום: נאטורפיל סופרנו טיטניום)
נאטורפיל סופרנו טיטניום (צילום: נאטורפיל סופרנו טיטניום)

לוקיישן
זה לא כיף לסוע לעיר אחרת כדי לקבל שירות טוב. אם יש מכון מומלץ שאתם מתעניינים בו, כדאי לברר האם קיים סניף של המכון באזור מגוריכם. סניף קרוב לבית פוטר אתכם מזמן נסיעה מיותר, הוצאות תחבורה ודלק, ובאופן כללי מקל מאוד על כל התהליך. אז קחו גם את זה בחשבון.. והעיקר שתהיו מרוצים. בהצלחה!

שירות 
האנשים הם בסופו של דבר המרכיב העיקרי של חוויית הטיפול: האם אנשי הצוות במכון נעימים? האם יש סבלנות לשאלות שונות שעולות? אפשר להתייעץ עם מכרים שטופלו באותו מכון כדי לקבל מושג על טיב ואיכות השירות במקום. האם הרגישו בנוח עם איש או אשת הצוות שטיפלו בהם? ובמידה ולא, מדוע?

מחירים
"מה שבזול עולה ביוקר" אומר המשפט המפורסם על שלל צורותיו.. וזה בדרך כלל נכון. ישנן הצעות זולות מאוד ממכונים זמניים שמוכרים סדרות ללא הגבלה ונעלמים לאחר שנה, ישנם מכונים שרכשו מכשירים מיושנים במחיר זול ומציעים עסקאות זולות, וישנם מכונים קטנים בבית או בחנות שצריך לקחת בחשבון את השרידות העסקית שלהם לאורך זמן. טיפולי הסרת שיער נמכרים לרוב כמנוי לסדרה של טיפולים בכדי לייצר מחויבות לטיפולים במרווחים קבועים. כדאי לבחור ברשת עם ניסיון של שנים, שבסיכוי גבוה תעמוד בהבטחה לספק את כל הטיפולים. כדאי גם לקחת בחשבון את ההשכלה והמיומנות של הצוות המטפל, רמת המכשור, נגישות וחניה (מדובר במספר מפגשים גדול שמצריך המון ביקורים) רמת שירות, נראות, ביטוח, מקצועיות, ולשקלל את כל אלו במחיר.

בחסות אתר משרות- פרסום משרות חינם

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

הכתבה נכתבה בשיתוף נאטורפיל