לייזר ביתי – הפתרון המושלם לאנשים עסוקים 
בעיניי, לייזר בייתי הוא פתרון מושלם לאנשים ביישנים, צנועים, עסוקים, וכאלו שרוצים להסיר שיער בלי לערב גורם חיצוני ולחברת אפיליידי הפתרון :

חברת אפיליידי משיקה בישראל ובעולם מכשיר בייתי להסרת שיער בלייזר:  אפילייזר SAG 77,  המתאים לכל גווני העור, נייד, מסייע בהסרת שיער משטחים גדולים בגוף, מאושר על ידי FDA, מכון התקנים הישראלי ו- CE לציבור הדתי- חרדי.

חברת אפיליידי, מחוללת שוב מהפכה בתעשיית הסרות השיער, כשמשיקה לראשונה סדרה חדשה של מכשירי לייזר ביתיים להסרת שיער המבוססים על טכנולוגיה חדשנית פרי פיתוח ישראלי בלעדי וייחודי רק לה. ומובילה את קטגוריית הסרת שיער בלייזר לעידן חדש.

אפילייזר SAG 77 הינו מכשיר לייזר ביתי נייד להסרת שיער בבית המאפשר טיפול מקצועי עם יתרונות ופתרונות למגוון סוגי העור, לייזר מדוייק הפועל ישירות על השערה, ניתן ואפשרי להיחשף לשמש ישירות אחרי הטיפול וללא תופעות לוואי !

באמצעות שימוש במערכת אופטית מתוחכמת וחדשנית של זיהוי ועיבוד תמונה, Automatic  והוא הדור הבא של הפתרונות להסרת שיער. המכשיר רותם את הכוח של ארבעה לייזרים נפרדים לפגיעה מדויקת בזקיקי שיער בודדים וזאת בצורה רציפה ומהירה. הטכנולוגיה מתוחכמת לא יורה פולס בלי שזה מזהה שיערות ולכן העוצמה על כל שיערה, גבוהה יותר ויעילה יותר. קרי, לא נזרקים פולסים לשווא בשטחים ללא שערות. 

המכשיר בטוח, נייד (ללא צורך בחיבור לחשמל), קל משקל, פועל ללא כאבים, עקצוץ קל. השימוש בו מבטיח הפחתת שיער לצמיתות לאחר כ 12 שבועות והוא נמצא אפקטיבי יעיל ומתאים לכל גווני העור והשיער.

אז איך זה עובד?
אופן הטיפול עם מכשירי אפיליידי הוא פשוט. יש לקצוץ את השערות לגובה של כמילימטר כך שרק תבצבצנה- כלומר לבצע את הפעולה בעוד ישנם 'זיפים' / שורש שיער הנראה לעין. יש להצמיד את המכשיר מעל מקום השיער. עם ההצמדה המכשיר יורה אוטומטית. בסיום ניתן להוריד את השיער לגמרי בכל דרך שנוח/ה לך

תכיפות ותדירות הטיפול הינה על פי קצב צמיחת השיער ולא יותר מפעמיים בשבוע.

תהליך הטיפול עד להשגת תוצאות ראשוניות הינו בין 8-12 שבועות, אז ניתן יהיה לראות הפחתה  משמעותית בצמיחת השיער לצמיתות באזור המטופל.

מחיר לצרכן: 3,770 ₪ 

ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, ומלווה מקצועית של חברת אפיליידי מוסרת: "לייזר ביתי זו המצאה גאונית עם יתרונות גדולים לכל מטופל או מטופלת. מעבר לייעול וחסכון בזמן, היתרון הבולט הוא שהאפילייזר מתאים לכל גווני העור. המכשיר מאפשר לנו לטפל בשיעור ומיד לאחר מכן להיחשף לשמש. הוא בטוח לשימוש, יעיל פי כמה מפתרונות הסרת שיער שהכרנו עד היום לנוכח הטכנולוגיה המתוחכמת אשר יורה פולסים של לייזר רק היכן שצומחת שערה". 

ניתן להשיג באתר החברה

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

לייזר ביתי – הפתרון המושלם לאנשים עסוקים  (צילום: יח''צ)
לייזר ביתי – הפתרון המושלם לאנשים עסוקים  (צילום: יח''צ)

מתמקד בארבעה אזורים – קרם העיניים שאתן חייבות לנסות
מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's (קיל'ס) מרחיב את סדרת הטיפוח: סופר מולטי קורקטיב ומשיק קרם עיניים חדשני, המתמקד בכל ארבעת האזורים סביב העיניים: Super Multi Corrective Cream Eye Zone Treatment.

את סביב העיניים ניתן לחלק לארבעה אזורים עיקריים: עצם הגבה, העפעף, הפינה החיצונית והאזור מתחת לעין - כל אחד מהם מראה סימני הזדקנות שונים וברורים כמו רפיון, קמטים, יובש, נפיחות/שקיות מתחת לעיניים, ועיגולים שחורים. בניגוד למספר קרמי עיניים המתמקדים רק באחד מהאזורים האלה ונותנים מענה לצורך אנטי-אייג'ינג אחד. 

מעבדות Kiehl’s, פיתחו קרם עיניים המתמקד באופן ברור בכל ארבעת האזורים סביב העיניים, ומעניק יתרונות אנטי-אייג'ינג מרובים עבור עיניים במראה צעיר, רענן ומלא חיים. הקרם משלב מדע מתקדם וחדשני וטכנולוגיה רב-תכליתית המסייעת בטשטוש הקמטים, מיצוק, הפחתת הנפיחות, והבהרת  אזור העיניים למראה עיניים צעיר יותר, כמו עברו הרמה/מתיחה.

קרם העיניים סופר מולטי קורקטיב משלב 3 רכיבים עיקריים המעניקים יתרונות אנטי אייג'ינג, הנראים לעין:

  • ProxylaneGX, מולקולת אנטי אייג'ינג מוגנת על ידי פטנט, מסייעת לשפר את גמישות ומיצוק העור למראה מתוח ומהודק יותר. 
  • תמצית בוטנית של זרעי אוכמניות, עשירה בחומצות שומן אומגה ונוגדי חמצון, מסייעת לחיזוק העור העדין סביב העיניים, למראה עור חלק יותר. 
  • פפטידים המסייעים במיצוק מראה עור ובטשטוש קמטוטים וקמטי צחוק באופן נראה לעין.

יעילות מוכחת - 100% מהנסייניות הראו תוצאת אנטי אייג'ינג נראות לעין, 90% מהנסייניות מסכימות שאזור הגבות נראה כמו עבר הרמה/מתיחה , 94% מהנסייניות מסכימות שהעפעפיים העליונים נראים חלקים יותר, 89% מהנסייניות מסכימות שאזור קמטי הצחוק בפינה החיצונית של העין נראה מוצק יותר ו- 80% מהנסייניות מסכימות שחלה ירידה בנפיחות מתחת לעיניים.

מיקרו-אימון רב אזורי פותח ספציפית לקרם העיניים סופר מולטי קורקטיב:

  1. שלב ראשון: מתיחה/הרמה של אזור עצם הגבה – יש ללחוץ בעדינות את עצם הגבה למשך שניה עד שתיים ואז להחליק אותה בתנועת מעגליות כלפי מעלה.
  2. שלב שני: מראה חלק יותר של העפעפיים העליונים - באמצעות הקמיצה, יש להשתמש בתנועות טפיחה עדינות כדי להספיג את הפורמולה בתוך העפעפיים, מהפינה הפנימית כלפי חוץ לעבר הרקה.
  3. שלב שלישי: מיצוק הפינות החיצוניות של העיניים - באמצעות תנועות עדינות כלפי מעלה, יש לעסות את הפינות החיצוניות והרקות.
  4. שלב רביעי: הפחתת השקיות והנפיחות תחת העיניים – יש להשתמש בתנועות טפיחה עדינות כדי להספיג את הפורמולה, להתחיל מתחת לפינה הפנימית של העין ולהמשיך כלפי הפינה החיצונית.

הוראות שימוש:  מומלץ לשימוש בבוקר ו/או בערב באזור הכולל סביב העיניים.  מתאים לכל סוגי העור.

מחיר מומלץ לצרכן:
14 מ"ל: 259 ש"ח
28 מ"ל: 369 ש"ח

ניתן להשיג בחנויות המותג: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677 , דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417 , TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377 , עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 , קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074 וסופר פארם ביג אילת.

הזמנה עד הבית - מזמינים את המוצרים שאתם בוחרים והמשלוח מגיע תוך 3 ימי עסקים בטלפון: 052-3870441 . בקרו אותנו בסניפי הרשת ובסושיאל:
אינסטגרם
פייסבוק

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

מתמקד בארבעה אזורים – קרם העיניים שאתן חייבות לנסות (צילום: יח''צ)
מתמקד בארבעה אזורים – קרם העיניים שאתן חייבות לנסות (צילום: יח''צ)

חוזרים לבית הספר בסטייל – קולקציית התיקים של סקצ'רס
לקראת החזרה ללימודים, מותג הספורט והלייף סטייל בינלאומי סקצ'רס  משיק קולקציה רחבה של תיקים בגדלים ועיצובים שונים: תיקי גן, בית ספר, תיקים לסטודנטים לשנת הלימודים החדשה.

קולקציית חזרה ללימודים כוללת: 

תיק מיני – תיקי גב מיני חלקים במראה קלאסי בצבעים ורוד ושחור. התיק בעל רצועות מתכווננות, רוכסנים פנימיים לאחסון וכיס קדמי מעוצב עם לוגו גדול בסגירת רוכסן. התיק מתאים לכל פעילות החל מטיולים, לגן,  לגינה, לבילוי אחר הצהריים, כשהולכים לישון אצל הסבתא או אצל חבר וכו. 

מידות בס"מ: 18X9X24

תיק ביה"ס, אוניברסיטה - תיק גב עם לוגו וכיס קדמי בסגירת רוכסן, רצועות מרופדות ומתכווננות ועם כיסים פנימיים נוספים לאחסון נוח.

מידות בס"מ: 31X43X14

תיקי ביה"ס/ אוניברסיטה כולל מקום ללפטופ - תיק גב מרופד עם תא ללפטופ וכיסים פנימיים, רצועות מרופדות מתכווננות, כיס צד מבד רשת לבקבוק, כיס פנימי ללפטופ וכיסים פנימיים נוספים לאחסון נוח.

מידות בס"מ : X14X4831

מחירים:

  • תיק מיני קלאסי - 119.90 ₪ 
  • תיק ביה"ס/ אוניברסיטה – 119.90 ₪ 
  • תיק ביה"ס/ אוניברסיטה  עם מקום ללפטופ- 139.90 ₪ 

ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס ובאתר 

חוזרים לבית הספר בסטייל – קולקציית התיקים של סקצ'רס (צילום: יח''צ חו''ל)
חוזרים לבית הספר בסטייל – קולקציית התיקים של סקצ'רס (צילום: יח''צ חו''ל)

על נעליים טבעוניות כבר שמעתם? זה הזמן להתמכר
רשת האופנה הוותיקה הקיימת מזה כשני עשורים ומייצרת כחול- לבן, מציגה לכבוד עונת קיץ 2023 קולקציה איכותית, צבעונית ולוהטת במיוחד, בה ניתן למצוא מאות פריטי הנעלה מכל הסוגים ולכל שעה ביום. 

אלו כוללים פריטים המתאימים לעונת הרחצה, הנעלה קז'ואלית יומיומית, כזו המתאימה למשרד, דרך נעליים אלגנטיות לאירועים ואף נעלי כלה. בין היתר ניתן למצוא סנדלים שטוחים ועל עקבים, נעלי סניקרס, אוקספורד, בובה, נעלי עקב, כפכפים ועוד.

לאחרונה השיקה הרשת את ליין B.unique vegan הנעלה טבעונית איכותית העושה שימוש 100% בחומרים שאינם מהחי, תוך דאגה לכדור הארץ. הליין החדש קיבל את תו התקן ויגן פרינדלי הניתן על ידי עמותת ויגן פרינדלי ומוכיח כי החברה נבדקה על ידי פעילי העמותה והינה ידידותית לטבעוניים על פי כל הקריטריונים. 

כמו כן, לצד דגמיה המקוריים של החברה המיוצרים בישראל, ניתן למצוא מותגי יבוא בינלאומיים מובילים, כדוגמת  המותג הברזילאי Ipanema והמותג הספרדי- Victoria.

לצד הנוחות והאיכות הבלתי מתפשרת, המותג מסונכרן עם הטרנדים העדכניים ביותר לעונה, בניהם הנעלה בצבעי פסטל, צבעי ניאון בוהקים, ג'ינס, נעלי בלרינה, סנדלי גלדיאטור, משחקי שקיפויות, מראה קלוע, עקבי מיקרו, נעלי מיול, רשתות, אבנים נוצצות, כפכפי סלייד ונוספים. 

בגזרה האלגנטית ניתן למצוא נעליים וסנדלים, שטוחים או על עקבים, המתאימים לאירועים הקיציים, ואף כאלו בצבעוניות של לבן וקרם המתאימים לכלות ביומן הגדול. 

מעתה ועד סוף חודש אוגוסט יוצאת הרשת במבצע קייצי ענק ומציעה מאות מדגמי הקולקציה החדשה בעד 50% הנחה! בין הדגמים המשתתפים ניתן למצוא כאלו טרנדיים וגם קלאסיים שישמשו אותנו גם בעונה הבאה. 

עוד באתר, קטגוריית הזדמנות האחרונה, הכוללת דגמים נבחרים ומידות אחרונות בהנחות של עד כ-70% ממחירם המקורי. טווח מידות: 35-42. מחירים לאחר הנחה: 150-285 שקלים לזוג.

רשת B.unique  – להשיג בסניפי הרשת ובאתר 

על נעליים טבעוניות כבר שמעתם? זה הזמן להתמכר (צילום: עמירם בן ישי)
על נעליים טבעוניות כבר שמעתם? זה הזמן להתמכר (צילום: עמירם בן ישי)

שוקולד כרמית בבשורה מרגשת לשומרי הכשרות 
כרמית מתחדשת במיתוג חדש ומשיקה טבלאות שוקולד בטעמים שלא הכרתם: שוקולד בלונד ושוקולד נוצ'לה.

בשורה מרגשת לקהל שומרי הכשרות: לראשונה בכשרות בד"צ העדה החרדית המתאימה לכלל המגזרים. השנה מציינת חברת כרמית 50 שנה להיווסדה, 50 שנה של תוצרת ישראלית מתוקה ומשובחת. 

כרמית שהחלה את דרכה כחנות ממתקים קטנה בשדה התעופה, מהווה ספק עיקרי לתעשייה המקומית, ומפעלה מייצר 10,000 טון שוקולד בשנה. גאווה ישראלית של ממש.

לכבוד המאורע התחדשה כרמית במיתוג חדשני - כולל לוגו חדש ומרענן, ואריזות מרגשות לכל סדרות השוקולד - שמסמל את הדרך ואת הערכים של כרמית. 

בנוסף, שידרגה כרמית את מתכוני הבסיס: שוקולד מריר עם 50% מוצקי קקאו, ושוקולד חלב עם 30% מוצקי קקאו. המוצרים זכו לתוצאות גבוהות [TOP 25%] במבחני טעימה עיוורים של מכון המחקר new sense.

לקראת הקיץ כרמית יוצאת עם שני טעמים חדשים ומרעננים: 

נוצ'לה - מדובר במתכון בלעדי שנוצר לראשונה ע"י כרמית, שוקולד לבן עם 12% מחית אגוזי לוז – טעם משגע ומענג. לא תוכלו להפסיק לאכול.

בלונד - סגמנט ייחודי בממלכת השוקולד הלבן. שוקולד לבן שבתהליך הבישול מקבל צבע זהוב אשר מעניק לו טעם קרמלי עדין ומשגע. מדובר בסוג שוקולד חדש בעולם, השוקולד הרביעי - מריר, חלב, לבן ובלונד. הבלונד של כרמית מביא איתו בשורה גדולה ומרגשת לכל שומרי הכשרות שכן מעולם לא יצא לשוק בלונד בכשרות בד"צ (שמתאים לכלל המגזרים).

שני הטעמים הייחודים מתאימים לשילוב באפייה והמסה. כיוון שהטבלאות במרקם חלק ובעלות טעמים ייחודים ניתן לשלבם במתכונים רבים: ציפוי עוגות, ציפוי ארטיקים, מילוי עוגות שמרים, גלידות ועוד.

כרמית שמחה להיות חלק בלתי נפרד ממארג היצירה המתוקה בישראל. כבר 50 שנה ששילוב של עבר הווה ועתיד שזורים במשפחת כרמית ומגיעים לכל לקוח עם המון אהבה ויצירתיות תוך הקפדה על חומרי הגלם האיכותיים ביותר. 

טבלאות בלונד ונוצ'לה:

מחיר (משוער): 6.90 ₪ ל-100 גרם, כשרות בד"צ העדה החרדית (חלבי).

לרכישה בכל החנויות ברחבי הארץ

שוקולד בלונד (צילום: באדיבות שוקולד כרמית)
שוקולד בלונד (צילום: באדיבות שוקולד כרמית)

שוקולד נוצ'לה (צילום: באדיבות שוקולד כרמית)
שוקולד נוצ'לה (צילום: באדיבות שוקולד כרמית)

לארח בסטייל – מעמדי ההגשה של רשת הסטוק
מעמד הגשה 2 קומות העשוי עץ מנגו ומתכת של מותג הבית Cameo  מבית רשת הסטוק. המעמד מתאים להגשת קינוחים, פירות ועוד והוא חזק ועמיד במיוחד.

רשת הסטוק מונה כיום 40 חנויות ברחבי הארץ, חצי מיליון חברי מועדון וכן אתר אונליין . לרשת מותג פרטי בשם Cameo המציע קולקציה חדשה המתחלפת כל הזמן לפי הטרנדים ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב . בקולקציה ניתן למצוא פריטים שיעניקו צבע וחמימות לכל חלל בבית - מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה והכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות.

המגוון הרחב מאפשר ליצור טוטאל לוק לחלל באמצעות פריטים בעלי מוטיב עיצובי זהה או לבחור בשיטת ה-mix and match. בנוסף, מציעה הרשת מחלקה שלמה המוקדשת לטבע, במסגרתה מציעה הרשת פריטי במבוק, עציצים ומעמדים לעציצים. לכל זה מתווספות מחלקות ייחודיות בתחום הכושר, בעלי חיים, כלי עבודה וצעצועים.

מחיר - 79.90 ש״ח

להשיג בחנויות רשת הסטוק ברחבי הארץ וכן באתר 

לארח בסטייל – מעמדי ההגשה של רשת הסטוק (צילום: סטודיו הסטוק)
לארח בסטייל – מעמדי ההגשה של רשת הסטוק (צילום: סטודיו הסטוק)

סבון הפילינג הכי מומלץ - הסבון של אלונה שכטר
מותג הטיפוח אלונה שכטר, המתמחה בתכשירים המבוססים על צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים, מציג סבון פילינג המיועד לרחצת הגוף, המכיל גרגירי קריסטלים שמסירים תאים מתים ומחדשים את העור.

סבון הפילינג מבית המותג מכיל בתוכו גרירי קריסטלים קטנים היוצרים חיכוך מקסימאלי בעת סיבון עור הגוף, הפועלים להסרת תאי עור מתים ועור יבש ומחדשים את העור לכזה בריא, צעיר ורענן. 

עוד תורם הפילינג להפחתת סימני צלוליטיס ומנקה את העור בצורה עמוקה ויעילה. 

הסבון מכיל צמחי מרפא ומינרלים מים המלח, כשבין מרכיביו העיקריים ניתן למצוא מלח מים המלח, תמצית קמומיל ותמצית אלוורה, שמקנים לו ריח מרענן של פרחים. מעבר לתועלותיו הרבות, שימוש בסבון פילינג מייעל את החדירה והספיגה של מוצרי טיפוח נוספים המושמים אחריו ותורם לשיפור האפקטיביות שלהם. 

בסבון הפילינג יש להשתמש בזמן מקלחת, בתדירות של פעם עד פעמיים בשבוע, להקציף היטב בתנועות מעגליות למשך מספר דקות ולאחר מכן לשטוף ביסודיות. 

המחיר: 39 שקלים ל-100 מ"ל ו- 99 שקלים ל-400 מ"ל. 

כעת מוצע סבון הפילינג כל תכשירי החברה בהנחה גורפת של 30 אחוזים ובמחירים של 27 שקלים ל-100 מ"ל ו-69 שקלים בלבד ל- 400 מ"ל. המבצע בתוקף עד סוף חודש אוגוסט.

אלונה שכטר- להשיג באתר 
ובמרכז ההזמנות: 1800-210-210

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

סבון הפילינג הכי מומלץ - הסבון של אלונה שכטר (צילום: אורי גרון)
סבון הפילינג הכי מומלץ - הסבון של אלונה שכטר (צילום: אורי גרון)

צורות מעודנות וקווים בהירים – קולקציית התכשיטים של שלומית אופיר
שלומית אופיר הינה מעצבת תעשייתית בהכשרתה, ובעשור האחרון ואף יותר - מעצבת תכשיטים ואביזרים שמבטאים את האהבות האמיתיות שלה - צורות מעודנות, קווים נקיים וצבעוניות בהירה שעושה נעים בעיניים ובלב.

את המותג הקימה לפני כ-15 שנים, ומאז הוא גדל והתפתח וזכה לקהל של לקוחות נאמנות כאן בארץ, וגם מעבר לים, בזכות החדשנות העיצובית והקו הייחודי, עליהם אינה מתפשרת, יחד עם תמחור נגיש שמאפשר לכל אחת להתחדש בתדירות גבוהה. 

בשנים האחרונות הוסיפה לקו המוצרים שהיא מעצבת גם שעונים, תיקים, פריטים לבית ומוצרי נייר. העיצוב שלהם, יחד עם עיצוב החנויות, האריזות, וכל מה שמסביב - הם העולם הקסום שלה, והיא מזמינה אתכן לקחת בו חלק. כל התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בישראל, בסטודיו שלה בתל אביב.

עובדות אצלה כמעט רק נשים, ולמרות שגברים מוזמנים להצטרף תמיד, היא מאמינה ביצירת מקומות עבודה לנשים, ומאמינה בהן, ביצירתיות שלהן ובערך המוסף שהן מביאות איתן לעבודה.

בשנים האחרונות, המותג שלה, שהתחיל לו בקטן, גדל ומתפתח ברחבי העולם. היום ניתן להשיג את הפריטים בארבע חנויות המותג כאן בארץ, אך גם בבוטיקים ורשתות באירופה, ארה"ב, סינגפור, יפן, אוסטרליה ומדינות נוספות. 

באמצעות חנות האונליין מאות לקוחות מכל רחבי העולם כבר עונדות את הפריטים שנשלחים אליהן מהסטודיו והם מופיעים במגזינים שפעם התרגשה רק להחזיק ביד.

אני אישית מאוד אוהבת את הצמידים והטבעות, הזמנתי ממנה מס' תכשיטים וכולם ברמה גבוהה וגורפי מחמאות.

לאתר לחצו כאן

צורות מעודנות וקווים בהירים – קולקציית התכשיטים של שלומית אופיר (צילום: באדיבות שלומית אופיר)
צורות מעודנות וקווים בהירים – קולקציית התכשיטים של שלומית אופיר (צילום: באדיבות שלומית אופיר)

מבצעי יום האהבה של מותג האופנה NINE WEST
לרגל ט"ו באב, יום האהבה, מותג האופנה הבינלאומי NINE WEST יוצא במבצע ליום אחד, במסגרתו: כל קולקציית התיקים והארנקים רק ב- 199.90 ש"ח בלבד. 

המבצע בתוקף בתאריך 02.08.23

להשיג בחנויות ניין ווסט ברחבי הארץ ובאתר
| ללא כפל מבצעים | על הפריטים המשתתפים במבצע.

מבצעי יום האהבה של מותג האופנה NINE WEST (צילום: גל ביטון)
מבצעי יום האהבה של מותג האופנה NINE WEST (צילום: גל ביטון)

עוד ליום האהבה - הכירו את אתר המתנות המושלם 
במיוחד לכבוד טו באב תכירו אתר מושלם למתנות- "שוגליז בוטיק המתנות של ישראל". באתר שוגליז תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של מתנות מפתיעות ומסקרנות, כאשר גולת הכותרת היא מארזי המתנה הססגוניים המביאים עמם שפע של יצירה ומקוריות מרעננת. 

מה בתפריט? בואו נכיר את שוגליז
הרבה מעבר למארזי מתנה-  הצוותים של שוגליז עובדים בכל עת על יצירתם של מארזי מתנה מקוריים, המכילים בתוכם שפע של מוצרים ופריטים מרעננים והכל בנראות נפלאה ושובה עין.

זהו גם אחד מן האלמנטים הייחודיים של שוגליז, כאשר אין מדובר במארזים הנערכים באופן 'תעשייתי'; כל מארז ומארז המוצג באתר נערך באופן אישי על צוותים של אורזים ואורזות המיומנים ביצירתם של המארזים באופן מדויק ואסתטי.

לצד העובדה שהמארזים נערכים בשיטת בוטיק המשרה על מקבל או מקבלת המתנה את אותה האווירה, הרי שכלל המתנות המוצגות באתר מביאות עמן מקוריות ונראות שאי אפשר להתעלם מנוכחותה.

לצד מארזי שוקולדים שאף הם ניחנים במקוריות שאיננה יודעת שובע, ניתן למצוא גם מארזים נוספים כגון מארזי ספא, מארזים כפריים עם שלל גבינות וממרחים, מארזים הכוללים ספרי בישולים ועד למארזי קונספט המותאמים במיוחד לרגל החגים.

באתר שוגליז פועלים בכל עת כדי לאפשר למבקרי ומבקרות האתר את חוויית הצרכנות הגבוהה והנוחה ביותר.האתר מחולק על-פי קטלוגים מסודרים, כאשר בכל קטלוג וקטלוג ניתן למצוא פריטים המותאמים לפי נושא לרבות מארזים לעובדים, מארזים ליום האישה, מארזים לבר ובת מצווה, מארזי מתנות ליום האהבה, מארזים ליולדת, לאבא ואמא ובל נא נשכח את הסבים והסבתות!

מי שמעוניין לקצר את שהותו באתר ולאתר במדויק את המתנה אחריה הוא תר, הרי שניתן גם להיעזר במנוע החיפוש החופשי או במנוע סינון דינמי אשר מציג את המתנות על בסיס תקציב מוכתב מראש. כל אחד ואחת יכולים למצוא את המארזים המושלמים להם ולאנשים היקרים לליבם והכל במקום אחד.שוגליז שמחים להציע מגוון עשיר של מתנות המותאמות לכולם, החל מקטלוגים המחולקים לפי נושאים ועד לפעילות ענפה הן אל מול לקוחות פרטיים והן אל מול לקוחות עסקיים.

צוות האתר פועל מול מגוון עשיר של חברות, ומספק מארזי מתנה לעובדים לפי חגים ומועדים, מארזים עם מיתוג התואם את צבעי לוגו החברה ומאפייניה ועד להקדשות אישיות.

בקרו עוד היום באתר שוגליז, ותוכלו ליהנות משפע של אפשרויות ובטווחי מחירים אשר יכולים להתאים לכל אחד ואחת.

עוד ליום האהבה - הכירו את אתר המתנות המושלם  (צילום: באדיבות שוגליז)
עוד ליום האהבה - הכירו את אתר המתנות המושלם  (צילום: באדיבות שוגליז)