למועדוני הלקוחות יש השפעה גדולה ממה שחשבנו

לישראלי הממוצע יש יותר מארבעה כרטיסי מועדון שונים בארנק, חלקם מיותרים יותר וחלקם פחות. אז מה מאפיין תוכניות נאמנות טובות ומועדוני צרכנים מוצלחים? התשובה נמתחת מאנשי כוחות הביטחון ועד לגיימרים

טליה לוין צילום: ג'רמי לדנר
כרטיסי אשראי
כרטיסי אשראי | צילום: הדס פרוש, פלאש 90
4
גלריה

אחת השאלות הכי ישראליות היא "יש כרטיס מועדון?" אבל מה שהפך ל"גג" באולפן ארץ נהדרת מייצג תעשייה שלמה, שלעתים נדמה שהיא מיותרת, אבל לפעמים נראית כדרך טובה לשרוד את יוקר המחיה. כרטיסי מועדון, או בשפה יפה יותר תוכניות נאמנות, היו במשך עשרות שנים עמוד תווך עבור קמעונאים רבים. כמעט לכל ישראלי יש כרטיס מועדון אחד לפחות בארנק, אם לא שניים, ואם אתם מתעקשים על ממוצע - אז 4.3 כרטיסי מועדון מחזיק הישראלי הממוצע בכיסו, בין אם מדובר בחברות במותגים פרטיים ובין אם בכרטיסי מועדון גדולים כמו "חבר", "אשמורת", "פליי קארד", "לייף סטייל" וכיוצ"ב. וגם אליהם עוד נגיע.

את ההשפעה של מועדוני הלקוחות אנחנו רואים בסל הקניות שלנו, בבואנו להזמין חופשות, אטרקציות לילדים, במיוחד עכשיו בשלהי החופש הגדול, ואפילו בקניית כרטיסים להופעות בארץ. אם תבדקו תגלו שמעטים האנשים שרוכשים כרטיסים לתיאטרון למשל או להופעות מוזיקה במחיר המלא.

מיטל טבריה-אגמון
מיטל טבריה-אגמון | צילום: באדיבות סיילספורס
שקיות קניות
שקיות קניות | צילום: אינג אימג'
עילי דה-בר, מנכ''ל באפ טכנולוגיות
עילי דה-בר, מנכ''ל באפ טכנולוגיות | צילום: אילן ספירא
תגיות:
כרטיסי אשראי
/
מועדון לקוחות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף