הכתבה נכתבה בשיתוף סטארט שיווק דיגיטלי

אחסון חפצים או תכולת דירה ביחידות אחסון להשכרה זהו פתרון שהולך והופך להרבה יותר פופולרי, ואפשר גם להבין מדוע, הוא בהחלט מציע המון יתרונות. יחד עם זאת, אנשים רבים טועים לחשוב, שיחידות אחסון אלו ישמשו אותם רק במידה והם עושים לרילוקיישן בחו"ל, עוברים דירה או משפצים את הבית, בעוד שבפועל, יחידות אלו יכולות להיות סופר שימושיות עבור מגוון רחב של מצבים. 

במאמר זה נשמח לפרט באילו מקרים אתם עשויים להזדקק ליחידת אחסון, נמנה כמה מהיתרונות שיחידות כאלו יכולות להציע לכם ונגלה מדוע זהו הפתרון הטוב ביותר עבור כל צרכי האחסון שלכם. 

סדר וארגון מחדש של הבית
כשהבית מלא בחפצים, רהיטים או אביזרים יהיה לכם קשה למצוא דברים או לבצע פעולות יומיומיות רגילות כמו לבלות יחד, לעבוד, ללמוד או לשחק. פינוי החלל יכול להוריד את מפלס התסכול, ולהפוך את החיים בבית לנעימים ונוחים יותר. מכיוון שלא את כל הדברים ניתן לתרום או לזרוק, תוכלו להעביר חפצים שאינכם משתמשים בהם למחסן ייעודי. בדרך זו תוכלו להמשיך לשמור על החפצים האהובים עליכם שלא נמצאים בשימוש, מבלי שהדבר ישפיע על המרחב הביתי שלכם.

לצמצם את הבית שלכם
ישנן סיבות רבות שיכולות להוביל לצמצום. יכול להיות שאתם רוצים לאמץ את העקרונות של אורח החיים המינימליסטי ולמקסם את מרחב המגורים שלכם. יכול להיות שהילדים שלכם עזבו את הבית או שעברתם לבית קטן יותר ואינכם זקוקים כרגע לכל הרכוש שבבעלותכם. לכאן או לכאן, תמצאו את עצמכם עם רהיטים שביתכם אינו יכול להכיל. אומנם אפשר למכור חפצים, אך ישנם רהיטים וחפצים שכן יכולים לשמש אתכם בעתיד. במקום לדחוס אותם במחסן או במקומות נסתרים בבית, תוכלו לשכור מחסן ולאחסן אותם שם. הם ישמרו נקיים ובטוחים, ואתם תוכלו לקבל גישה אליהם בכל זמן.

לפנות מקום לתינוק
הצטרפותו של תינוק קטן למשפחה יכולה לדרוש מכם להיערך בהתאם, הן מבחינה נפשית והן מבחינת הכנת הבית שלכם. עליכם להכין חדר לתינוק, לפנות מקום למיטה, כמו גם לכל המוצרים לתינוק שקניתם. המשמעות היא שעליכם להזיז רהיטים קיימים, לפנות ארונות, או לחלופין לאחסן את כל הרהיטים שקניתם לתינוק, עד לבוא המועד. בשני המקרים, תוכלו לאחסן את החפצים ביחידת אחסון קטנה לטווח קצר. המחסן יוכל גם לשמש אתכם כאשר התינוק הקטן יגדל ותרצו לשמור רהיטים כמו מיטת תינוק, שידת החתלה או מיטת מעבר לילדים הבאים בתור.

אחסון פריטים שלא נמצאים בשימוש
בכל בית יש פריטים שלא נמצאים בשימוש על בסיס קבוע, כמו למשל ערכת קמפינג, כלי גינה, או קישוטים ואביזרים לחגים. פריטים אלו עלולים לצבור עובש, הם יכולים להעלות אבק, או פשוט להילקח ללא רשות כאשר הם אינם מאוחסנים בצורה מיטיבה ונכונה. גם במקרים כאלו ניתן להשתמש במחסן להשכרה, במיוחד אם אין לכם מקום למחסן בחוץ.

אחסון בעת מעבר דירה
בעת מעבר דירה לא תמיד דברים הולכים לפי התוכנית. יכול להיות שאתם כבר צריכים לפנות את הבית הישן כשהבית החדש עדיין לא מוכן, ואתם זקוקים למקום לאחסן את החפצים שלכם בזמן ההמתנה. גם במצב הזה שימוש במחסן להשכרה הינו פתרון מהיר וקל, והחפצים שלכם יישארו נגישים עבורכם בכל עת, במיוחד אם המתחם פתוח 24 שעות ביממה. יותר מכך, תוכלו גם לבחור את מסלול השכירות המתאים לצרכים שלכם.

שמירה על החפצים שלכם בטוחים בזמן נסיעה לחו"ל
אם אתם מתכננים רילוקיישן או שאתם טסים לחו"ל לתקופה ממושכת, תוכלו לאחסן את תכולת הבית שלכם למשך התקופה. זה מאוד מאתגר להתחיל לפזר את החפצים והרהיטים שלכם בין המחסנים של חברים ובני משפחה. הרבה יותר קל לשכור מחסן בגודל הנחוץ לכם למשך פרק הזמן שאתם נוסעים, לרכז את כל הציוד והרהיטים במקום אחד ולשמור על החפצים שלכם בטוחים עד שתחזרו. 

אחסון בזמן שיפוץ 
כאשר משפצים בית, חשוב להרחיק רהיטים וחפצים יקרי ערך מהאזור. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בכיסויי פלסטיק והעברת הרהיטים לחללים שונים ברחבי הבית, אך פתרון זה דורש מאמץ וגם הרהיטים עשויים להיפגע במהלך השיפוץ גם כאשר הם מכוסים. במקום זאת, יש לכם את האפשרות לאחסן את החפצים והרהיטים בתנאים מיטביים ביחידת אחסון מתאימה. כך הם יישמרו - ובתום השיפוץ תוכלו להחזיר אותם הביתה.

יחידות אחסון – דרך מעולה למקסם את מרחב המחיה שלכם 
לא משנה מאיזו סיבה, יחידות אחסון מציעות לכם דרך מושלמת להגן על החפצים שלכם מפני נזקים, רטיבות או גניבה. יחידות אחסון להשכרה מציעות לכם אופציית אחסון גמישה, אשר זמינה עבורכם בהתאמה מלאה לצרכי האחסון שלכם. מחסנים אלו מאובטחים, ממוקמים ביעדים שונים בארץ ונגישים סביב השעון. הם יכולים לשמש אתכם לזמן ארוך או קצר, הם זמינים בגדלים שונים ומציעים לכם נוחות בלתי מתפשרת ותנאי אחסון מיטביים. 

בין אם אתם זקוקים למחסן גדול לזמן קצר כדי לאחסן רהיטים במהלך שיפוץ, ובין אם ליחידה קטנה לטווח ארוך, כדי לאחסן פריטים שאינכם רוצים למסור אך אין להם מקום בבית, יהיה לכם קל למצוא פתרון שתפור למידותיכם.

הכתבה נכתבה בשיתוף סטארט שיווק דיגיטלי