הכתבה נכתבה בשיתוף אפגרייד

עם דגש על ארגון משופר. חברת אפגרייד הביאה לשוק בשורה: שילוב ייחודי של מומחיות בעולם המדפים וארגון מחסנים, עם רקע בייעוץ ארגוני. מנכ"ל החברה, עדי, סבור שתכנון מחסן מוצלח חורג מעבר להצבת מדפים בלבד וסידורם. הגישה המקיפה שעומדת בבסיס העבודה של אפגרייד שמה דגש נרחב על מקסום החלל בצורה הטובה ביותר, לצד הקפדה על זרימה יעילה וארגון מוקפד. לכן, הפכה החברה עם השנים לכתובת מעולה עבור כל עסק שזקוק לשדרוג המחסן שלו, ולהפיכתו לחלל טוב ויעיל יותר.

קצת על אפגרייד
מדובר על אחת מהחברות הטובות ביותר בארץ בכל הקשור לאספקת מדפים למחסנים. אפגרייד מתמחה במתן ייעוץ מקצועי, עם הבנת צרכי הלקוח, הכל במטרה לספק לו את המדף הנכון עבורו. וזה לא משנה עם מדובר במכולת, מחסן ספרים או אפילו חנות פרחים – צוות החברה יודע לזהות במהרה את הסיבה שלשמה הלקוח הרים טלפון ופנה, ויודע להעניק לו את המדף שהוא חיפש. תהליך העבודה המשותף, בו ממפים את הצרכים הבסיסיים עליהם עתידה מערכת המדפים לענות, מבטיח שאפגרייד יספקו לכם את הטוב ביותר.

גישה ממוקדת לכל לקוח עם הקשבה והבנה
הכל מתחיל בלא פחות מפילוסופיה מחושבת, שממוקדת בלקוח וכל צרכיו, והיא זו שמנחה את הצוות לכל אורך האינטראקציה – החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לליווי שאחרי תום העבודה. החברה מאמינה ששביעות רצון הלקוחות תלויה בהבנה מעמיקה של הצרכים שלהם, ולכן אפגרייד תעשה הכל בשביל לנתח את הדרישות שלהם בצורה המדויקת. לפעמים מדובר בהודעה נוספת עם שאלות, נסיעה למדידות קצרות או אפילו שורה בודדת במייל, שעושים את ההבדל כולו. כך ניתן להשיג תוצאות סופיות מדויקות יותר, כשאנחנו מצליחים להבין את דרישות הלקוח. הגישה הזו משרה לא מעט ביטחון, וכן מחדדת את הפתרון ללקוח. המחויבות לכל פרויקט, מגדול עד קטן, היא זו שהופכת את אפגרייד לחברה אמינה במיוחד.

הרבה מעבר למדפים: הסיפור של חברת אפגרייד (צילום: FREEPIK)
הרבה מעבר למדפים: הסיפור של חברת אפגרייד (צילום: FREEPIK)

מתן שירות וערך אמיתיים
שקיפות ויושרה מניעים את שירות הלקוחות של אפגרייד. הגישה של עדי לעבודה, מנכ"ל החברה, מסתכמת בהרבה יותר מסתם מכירת מוצר, ציטוט מספרים וזריקת נתונים לאוויר, שכן החברה בכל עת תעניק ללקוחותיה תמחור מדויק ומציאותי.

הם לא שולפים סתם מהבטן, ושואפים בכל עת לבנות אמון עם הלקוח ולתת לו את הערך המוסף שהוא מחפש. צוות החברה לא ייגש לעבודה על אף פרויקט לפני שנסגרו כל הפרטים בצורה סופית, ובכל הנוגע למדידות נוספות ושרטוטים – מחירם משוקלל כבר במסגרת העבודה, כך שהלקוח לא ישלם עליהם מעבר למה שסוכם. באפגרייד לא גובים עמלות נוספות על ביקורים ומדידות כצעד שממחיש עוד יותר את מסירותם להענקת שירות לקוחות אמיתי, לפני ההתחייבות הסופית והיציאה לדרך.

העצמת הלקוח באמצעות ידע וייעוץ
המסירות של החברה להענקת שירות לקוחות מקצועי חורגת מעבר לסטנדרט, ואם בעסקים אחרים הדגש על כך הוא מינורי, אצל אפגרייד מדובר בקו מנחה לכלל הפעילויות. לכן, גם אם לקוח יתחיל בעבודה מול החברה, ויחליט רגע לפני היציאה לדרך לוותר, הוא עדיין ייהנה מהעצות ומהמידע שקיבל. שיתוף הידע הוא ערך בעל חשיבות עליונה עבור החברה, שכן, בסופו של יום, אפגרייד שואפת לשפר את פעילות המחסנים בכל הארץ. כל אלה הופכים אותה למגדלור של מומחיות והכוונה בתעשייה הזו.

למידע נוסף, יצירת קשר וקבלת ייעוץ לתכנון חכם של אחסון או רכישת מדפים – בקרו באתר החברה עכשיו: https://www.toupgrade.org.il 

הכתבה נכתבה בשיתוף אפגרייד