הכתבה נכתבה בשיתוף CHAIR2U

חברת CHAIR2U, מקבוצת רהיטי גן -נוי, החלה את דרכה בשנת 1966, ומאז ועד היום היא מתמחה בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של כסאות בר וכסאות מעוצבים ואיכותיים לסביבת המגורים והעסקים, כאשר היתרון המרכזי של החברה, טמון בעובדה שהיא מייצרת את כל מוצריה במפעל ייצור המשלב בתוכו טכנולוגיות ייצור מתקדמות, משלב התכנון ולאורך כל שלבי הייצור. 

בנוסף, החברה הינה נציגה בלעדית של מותגי ריהוט מובילים באירופה, וככזאת, היא מאפשרת לכם ליהנות מהדגמים החדשים והטרנדים ביותר בתעשיית הריהוט העולמית. 

כל סוגי הכיסאות המעוצבים והאיכותיים במקום אחד! 
כאחת מחברות הייצור המובילות ביותר בישראל בתעשיית הכיסאות, חברת CHAIR2U מעמידה לרשותכם היצע גדול, מרשים ומגוון של כסאות מעוצבים ואיכותיים לסביבת המגורים והעסקים, החל מכיסאות בר למטבח הביתי ולדלפקי ישיבה במסעדות, בארים ובתי קפה, דרך כיסאות לפינות אוכל ועד לכיסאות מרופדים ומעוצבים היכולים להתאים לכל פינת ישיבה, בסלון הביתי, בפינת ההמתנה המשרדית, במרפסת וכדומה. 

בנוסף, החברה מתמחה בתהליכי התאמה אישית של כיסאות מעוצבים ואיכותיים, על פי דרישת הלקוח בכל הנוגע לגובה הכיסאות, חומרי הגלם מהם מיוצרים הכיסאות, צבע רגלי הכיסאות והמושבים והתאמות אישיות בכל הנוגע לאופן ריפוד הכיסאות. 

שירותי ייעוץ וייצור אישי לעסקים 
לסקטור העסקי, חברת CHAIR2U, מאפשרת ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לאבזור בית העסק בכיסאות ושולחנות, כאשר השירות מיועד בין היתר למסעדות, בתי קפה, בתי מלון ואנשי מקצוע בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים. במסגרת השירות, ניתן לייצר כל כמות של כיסאות ושולחנות בהתאמה אישית לצרכי בית העסק, ולהבטיח לכם מוצרי איכות עם טאץ'  עיצובי ייחודי. 

קולקציית 2024 - כיסאות שחייבים לראות!  (צילום: מאור מויאל / עיצוב- נטלי גנון)
קולקציית 2024 - כיסאות שחייבים לראות! (צילום: מאור מויאל / עיצוב- נטלי גנון)

קולקציית הכיסאות החדשה של חברת CHAIR2U - השילוב המנצח בין איכות לנוחות 
כחברה מנוסה ובעלת מוניטין רב שנים בתעשיית הכיסאות הישראלית, חברת CHAIR2U, שמה דגש מיוחד על שלושה מאפיינים עיקריים לאורך כל שלבי התכנון והייצור של הכיסאות:

  • חומרי גלם איכותיים המאפשרים לכם ליהנות ממוצר מוגמר בעל עמידות גבוהה במיוחד
  • נוחות מקסימאלית המאפשרת לכם ליהנות מישיבה נוחה וממושכת על כל אחד מדגמי הכיסאות של החברה 
  • עיצוב מרהיב ביופיו המתכתב עם כל הטרנדים בתעשיית הריהוט העולמית  

בקולקציית הכיסאות החדשה של החברה לשנת 2024, תוכלו ליהנות מעשרות דגמים חדשים של כיסאות מעוצבים ואיכותיים לסביבת המגורים והעסקים, וזאת לצד דגמי כיסאות מוכרים ואהובים על הקהל הישראלי, שזכו לפרשנות עיצובית חדשה, היכולה להתאים כל כיסא לכל סגנון עיצובי מודרני.

אם גם אתם לא אוהבים להתפשר על איכות ורוצים להבטיח לעצמכם את נוחות הישיבה המקסימאלית בכל אחד מסוגי הכיסאות, בקרו באתר הבית שלנו והתרשמו מהדגמים החדשים והמחודשים של מוצרי החברה. 

המומחים לייצור וייבוא כיסאות מאז שנת 1966
חברת CHAIR2U שהחלה את דרכה באמצע שנות ה-60 של המאה החולפת, כבית מלאכה קטן לייצור פריטי ריהוט ממתכת ועץ, הפכה במרוצת השנים למותג ישראלי מוביל ופורץ דרך בתחומו. כיום, לרשות החברה, קומפלקס ריהוט מתקדם מסוגו המשתרע על פני שטח כולל של 6,000 מ"ר באזור התעשייה חולון, המשלב בתוכו קוו ייצור בטכנולוגיות הייצור החדישות ביותר בתעשייה לצד אולם תצוגה מודרני ומעוצב עם מלאי גדול של המוצרים המיוצרים ומיובאים על ידי החברה. באולם התצוגה, ממתינים לכם יועצי ריהוט מנוסים שישמחו ללוות גם אתכם בדרך לרכישת כיסאות ופריטי ריהוט נוספים לסביבת המגורים והעסקים החדשה או המתחדשת שלכם. 

הכתבה נכתבה בשיתוף CHAIR2U