הכתבה נכתבה בשיתוף OMC קלאוד

בעלי ובעלות אתרים זקוקים לאחסון אתרים מעולה כבר מראשית הדרך. זהו הבסיס החיוני לאלמנטים כמו גיבוי, זיכרון ואבטחה, שנבחרים בהתאם לצרכים המדויקים של כל אתר, המאפיינים הייחודיים שלו וגם הדרישות האישיות מצד בעליו. 

אלא שאת מלאכת הבחירה הזו קשה לצלוח לבד: רוב בעלי האתרים הם אנשי חזון, יזמים, בעלי עסק בפיתוח וצמיחה - הם בסך הכל משתמשים בפלטפורמת וורדפרס הידידותית כדי להקים לעצמם אתר נוצץ. מה להם ולכל ההיבטים הטכניים?  

למה כל כך קשה לנו לתחזק את אחסון האתר?
אחסון אתרים הוא אכן הצד הטכני המובהק שמאחורי הקלעים. יודעי דבר כמו מפתחי תוכנה ובוני אתרים מקצועיים יודעים כיצד לשלוט בו היטב, לזהות את חבילות האחסון המוצלחות וגם להתמצא כראוי בסביבת הניהול. את הידע הזה משיגים כמעט תמיד דרך הסמכה מקצועית ולא "על הדרך", מה שמותיר את בעלי האתרים עצמם עם פלטפורמת אתר סופר ידידותית ופשוטה לניהול התוכן, כשסביבת האחסון שמתחזקת אותה כבר מורכבת בהרבה להבנה ולשליטה.

אם קראתם את השורות האחרונות ומצאתם את עצמכם מהנהנים בהסכמה, כנראה שכבר יש לכם אתר וורדרפס שמקשה עליכם בגזרת האחסון שלו: פאנל הניהול במערכות הללו כולל אנגלית טכנית, עשרות רובריקות ופיצ'רים שהמשמעות האמיתית שלהם לא ברורה למשתמש הממוצע ואינספור חבילות, הגדרות ותהליכים שבלתי אפשרי לבחור מתוכם את המתאימים ביותר. 

איך מתמודדים עם הנושא? חלק מבעלי האתרים מוסרים את המפתחות לאיש מקצוע, אך בכפוף להסרת השליטה הבלעדית שלהם מניהול האתר ואפשרויותיו. אחרים משקיעים סכום לא מבוטל על מערכת יקרה מאוד רק כדי לזכות בתפעול ידידותי יותר, בתקציב ששמור כמעט תמיד רק לחברות הגדולות. והיתר? מתמודדים לבדם עם אחסון מסורבל ולא מספק. 

הכירו את יוגטה - אחסון וורדפרס מקצועי בגישה ידידותית
לראשונה בישראל ובמטרה לשפר משמעותית את האופן שבו בעלי אתרי וורדפרס מתנהלים מול שירותי האחסון, הושק לאחרונה שירות אחסון ייעודי לוורדפרס תחת שם המותג "יוגטה". המותג הינו חלק מקבוצת OMC - ענקית תשתיות מחשוב הענן בישראל, מציעה לחבר אתכם לשירותי אחסון וורדפרס מנוהל בענן שמתבטאים ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, מערך גיבויים מקיף וטעינה עוצמתית – כל המרכיבים שמותירים בעלי אתרים שקטים ומאפשרים ניהול נוח וחלק בכל זמן. 

הגישה וההשקפה שבה מחזיקה yogeta, היא שכל אחד יכול: השירות ניתן מחברה ישראלית בעלת שרתים מקומיים (כלומר טעינה וגלישה באתר במהירות שיא), שמגישה לכם סביבת ניהול בעברית מלאה. מפרט הפיצ'רים והאפשרויות לובשים פנים ידידותיות, נגישות וברורות מול כל אלמנט והתנועה החלקה בתוך סביבת הניהול מאפשרת להבין אחת ולתמיד מה משמעותה של כל אפשרות וכיצד לבחור את הקריטריונים הכי אופטימליים עבור כל אתר בבעלותכם. 

שליטה מוחלטת בכל מה שהאתר שלכם צריך
המערכת של Yogeta תאפשר לכם להבין אחת ולתמיד מה באמת מקבלים בתמורה לתשלום על חבילת האחסון, האם ומתי מומלץ לשדרג אותה וכיצד השירות פועל עבורכם בזמן אמת, בכל רגע נתון. מדובר במערכת סטייג'ינג עתירת חיוויים, שתשלח אליכם התראות ודיווחים על כל פעולה באתר וכאמור בעברית – דבר שמשאיר בידיכם שליטה מלאה לגבי ניהול האתר ובכך חוסך משמעותית בזמן ובכסף.   

Yogeta מחזיקה במכלול רחב של פונקציות מתקדמות, ביניהן האפשרות לגבות את האתר ולשמור את הגיבויים שבתוכו עד אינסוף, אבטחה רב-שכבתית גבוהה במיוחד שמונעת פריצות ומתקפות עוינות, ניהול עצמי של משאבים כמו זיכרון ונפח אחסון עם אופציית שדרוג מיידית במידת הצורך, אפשרויות ניהול קאש נרחבות, יצירת סביבות פיתוח מוגנות ועוד. 

צריך לומר גם כמה מילים על הצוות: ב-yogeta עובדים אנשי מקצוע מנוסים שמכירים היטב את עולמות המחשוב והאחסון. במשך זמן רב עמלה החברה על פתרונות לבעיות טיפוסיות בענף וכעת מעמידה לרשותכם מערכת שעומדת בשורה אחת עם שירותי האחסון המקצועיים ביותר – ללא הבירוקרטיה והסרבול המאפיין אותן. לראשונה, נפתחת בפניכם האפשרות להצטרף לשירותי אחסון המאפשרים לכל בעלי האתרים לנהל את אתר הוודרפס שלהם כמו מקצוענים אמיתיים, מבלי לשלם על כך סכומי עתק או להבין מראש בשרתים ובקוד. 

בהירה יותר, פשוטה יותר ומטיסה את האתר קדימה
Yogeta נחשבת לחלוצה ישראלית בתחום אחסון וורדפרס מנוהל בענן ומאפשרת לכולם לשמור על האתר במיטבו: בגזרת האבטחה, המהירות, הגיבוי והעדכון. זהו הפתרון המועדף על ידי בעלי אתרים, בעיקר לאור רשימת "המטלות" לביצוע שממטבות את ביצועי האתר ושומרות על פעולתו התקינה. 

אחסון וורדפרס מנוהל עם yogeta מבטיח לכם ביצוע ברור, חלק ואיכותי בכל פעולה, משאיר אתכם תמיד בלב העניינים ומלווה אתכם כראוי בהליכי הצמיחה והגדילה של האתר הן מבחינת שטח האחסון והן מבחינת כמות הגולשים המבקרים בו. המערכת מספקת ניהול קל ופשוט מבלי לוותר על הרמה הגבוהה, עם עשרות פונקציות ותוספים שיגשימו כל מה שבעל אתר יכול לחלום עליו. אם גם אתם רוצים אתר מהיר, חזק ומאובטח, הצטרפו עוד היום לשירות האחסון הידידותי של Yogeta והתחילו לתפעל את האתר שלכם כמו מקצוענים.  

הכתבה נכתבה בשיתוף OMC קלאוד