הכתבה נכתבה בשיתוף קלינינג סרוויס

אז לאחר חודשים של שיפוצים הגיע העת לשלב האחרון והמשמעותי ביותר, להזמין חברת ניקיון בתים ודירות כולל פוליש ולקבל שלמות. פוליש מקצועי לרצפה חיוני למראה מושלם בסיום, ולהשלים בהצלחה את היופי של השיפוץ כולו, לזאת צריך חברת פוליש וניקיון המבצעת את שניהם.

ניקיון בתים מחברה מקצועית
הצעד הראשון לביצוע ניקיון בתים חדשים ולאחר שיפוץ, הוא לטאטא את כל הלכלוך הגס מכל חומר בנייה שנותר, מתהליך השיפוצים בבית. יש לנקות היטב את החלונות ותריסים, חדרים רטובים, דלתות משקופים, ארונות הדירה, וכמובן פוליש לרצפה. כל השירות מתבצע בעזרת חומרי ניקוי המתאימים לכל סוג מוצר אותו מנקים, ובזהירות יתר בחדרים הרטובים, ובארונות הבית. 

דעתי היא שכדאי להיעזר בחברת ניקיון מקצועית, העוסקת גם בתחום פוליש לרצפה, ומשתמשת בציוד הכולל שואבי אבק ומים, מכונות פוליש לרצפות, וכלי עזר המיועדים לכך. ניקוי יסודי שיעשה ע"י חברת ניקיון מקצועית אשר תדע להסיר לכלוך שהצטבר במהלך העבודות, יכין את הדירה לביצוע פוליש לרצפה כאשר היא נקיה.

ניקיון דירות ובתים אינו מחייב לבצע פוליש לרצפה, אבל עדיין על פי רוב לאחר בנייה של בתים או שיפוץ של דירה, עדיף לקרצף רצפה עם מכונה.

בהמשך אסביר בנושא פוליש לרצפה, אבל בינתיים נסביר למי שצריך כיצד למצוא, חברת ניקיון ופוליש לבתים.

כיצד מוצאים חברת פוליש וניקיון לבתים
ציינתי ואציין שוב! בחירת חברת ניקיון בתים ודירות חדשות, חשוב שיעשה בקפדנות ובררנות יתר, חברות ניקיון רבות שרלטניות וזה מצריך זהירות.

לפני שאתם פונים למרשתת, היעזרו בקרובי משפחה שאולי נעזרו בשירות מחברת ניקיון בתים בנושא אותו אתם מבקשים לבצע, והיו מרוצים. במידה ואין לכם ממליצים, חפשו חברת פוליש וניקיון לבתים בנושא אותו אתם מבקשים, כלומר ניקיון בית חדש או לאחר שיפוץ. תחילה תאמרו את כל הדרוש לכם לביצוע ניקיון דירה או בית ריק, או שאתם דורשים ניקיון לאחר שיפוץ בבית בו אתם מתגוררים [מרוהט].

בקשו מהחברה אשר נשמעה לכם להגיע למקום הביצוע, לתת הצעת מחיר כתובה המפרטת לבקשתכם מה סוכם עם החברה, שתנקה ביום ביצוע העבודה.

פוליש לרצפה מכל סוג 
כאשר סיימנו עם כל הניקיון מלמעלה כלומר, חלונות חדרים רטובים וארונות הבית, מגיע שלב ניקיון רצפה ופנלים. תחילה מנקים את הפנלים מסביב לרצפות הבית, מסירים את הלכלוך והצבע בעזרת סכין מיוחדת, המגרדת את כל הצבע מה-פנלים. כאשר מסיימים את שלב ניקוי הפנלים מכינים את הרצפה לקרצוף עם מכונה, מניחים פד קרצוף מיוחד מתחת למכונה, ומקרצפים היטב את רצפת הבית.

לאחר ניקוי הרצפה מגיע שלב של פוליש לרצפה, פוליש מותאם לפי סוג הרצפה לדוגמה, פוליש לרצפת שיש הוא פוליש קריסטל, לעומת זאת רצפה פשוטה יספיק פוליש ווקס. לביצוע השירות יש להשתמש במכונת פוליש שמשקלה אינו פחות מחמישים ק"ג, וזה קריטי כאשר מדובר על פוליש קריסטל.

לכל סוג של רצפה יש טיפול שונה לדוגמא: פוליש לרצפת גרניט פורצלן שונה בתכלית מאשר טיפול ברצפת שיש, או רצפת אבן. החומרים בהם משתמשים שונים בכל סוג, ושימוש לא תואם לסוג הרצפה יגרום נזק ולפעמים, לנזק בלתי הפיך.

יש מרצפות שאסור למרוח עליהם כל חומר המכיל ווקסולין, מריחת ווקס על רצפות אלו, ישאיר כתמים המצריך קרצוף חוזר עם מכונה להסרתם. חברת פוליש וניקיון לבתים ודירות מקצועית, תדע ספציפית להתאים פוליש לרצפה שלכם, להגיע לתוצאות מרשימות, ולספק לכם אחריות לזמן רב.

מחירים של חברות ניקיון בתים ודירות
לאחר שיחות לא מעטות עם חברות ניקיון רבות, הגענו לטווח מחירים בהזמנת חברת ניקיון דירות ובתים חדשים, וניקיון בתים לאחר שיפוץ. ביקשנו הצעות מחיר לפי גודל הדירה או הבית בו נדרש השירות, ושאלנו כמה יעלה ניקיון דירה חדשה או לאחר שיפוץ, וזה טווח המחירים.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ בגודל של 60 מ"ר ניתן מחיר של 1400 ש"ח, ניקיון לדירה חדשה לעומת זאת, נדרש סכום של 1300 ש"ח וזה כולל קרצוף עם מכונה.

כאשר הדירה מרוהטת תשלום נוסף של 250 ש"ח, ולכל 10 מ"ר נוספים מהשטח המוזכר לעי"ל תוספת של 150 ש"ח. כאשר ביקשנו פוליש לרצפה כלומר פוליש ווקס בנוסף לניקיון, התוספת לתענוג זה יש לציין אינו מבהיל כלל, רק תוספת של 170 ש"ח לכל הבית.

יש לזכור שכל המחירים המוזכרים נעשו טלפונית לכן חשוב להדגיש שוב, אין תחליף להצעת מחיר במקום המבוקש, לפני הזמנת חברת ניקיון לדירה.

הכתבה נכתבה בשיתוף קלינינג סרוויס